اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

بهره‌مندی 850 روستایی از خدمات کاروان‌های سلامت هلال احمر طبس

سرپرست جمعیت هلال احمر طبس گفت: در سال جاری 850 نفر از اهالی روستاها و مناطق محروم طبس از خدمات کاروان سلامت هلال احمر این شهرستان بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 850 روستایی از خدمات کاروان‌های سلامت هلال احمر طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین‌علی فخاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری پنج کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم و روستایی طبس اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: حدود 850 نفر روستایی از خدمات این کاروان‌ها بهره‌مند شده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر طبس به اهداف اعزام کاروان سلامت هلال احمر طبس به مناطق محروم این شهرستان اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم و ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان بوده است.

فخاری تصریح کرد: پزشکان و کارشناسان کاروان‌های سلامت هلال احمر طبس فعالیت‌های مختلفی در بخش‌های پزشکی، آموزشی و درمانی به صورت رایگان انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: معاینه اهالی روستا توسط پزشکان عمومی، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان، ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر طبس است.

سرپرست جمعیت هلال احمر طبس با بیان این‌که کمک به نیازمندان همیشه در اولویت فعالیت‌های هلال احمر است، اضافه کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر طبس همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور پررنگ داشته و در فعالیت‌های انسان دوستانه قدم‌های بزرگی را برداشته‌اند.

فخاری اذعان داشت: کاروان سلامت هلال احمر طبس در بخش دستگردان به روستاهای کوه یخاب، مناطق عشایری از جمله روستاهای کال عبدالغنی، انجیره، زنگیجه و حوض‌ریزه اعزام شده و اهالی این روستاها از خدمات کاروان سلامت بهره‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: در اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستاهای بخش دستگردان طبس یک پزشک، یک ماما، یک پرستار و داوطلبان هلال احمر این شهرستان حضور داشته و به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر طبس به فعالیت‌های کاروان‌های سلامت اعزامی به روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد 100 نفر از افراد بی‌بضاعت در این منطقه محروم به صورت رایگان ویزیت شده و اطلاعات بهداشتی و درمانی و داروی رایگان مورد نیاز به آنها داده شد.

فخاری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون حدود پنج کاروان سلامت جمعیت هلال احمر این شهرستان به مناطق محروم اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: در این طرح‌ها سه پزشک، دو پرستار، یک ماما و 20 داوطلب جمعیت هلال احمر طبس حضور داشته‌ و به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

انتهای پیام/22481/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول