اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

هلال احمر به عنوان امین وزارت بهداشت عمل می‌کند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در زمان وقوع حوادث هلال احمر به عنوان امین وزارت بهداشت در صحنه عمل می‌کند.

هلال احمر به عنوان امین وزارت بهداشت عمل می‌کند

محمدرحیم شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند  اظهار داشت: هنگام وقوع زلزله هلال احمر، نجات بازماندگان از زیرآوار و اسکان آنها را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از وقوع زلزله هلال احمر کار نجات افراد از زیر آوار را انجام می‌دهد و بعد از آن بازماندگان را به چادرها منتقل کرده و آنها را در چادر‌ها اسکان می‌دهند.

حضور 30 امدادگر هلال احمر در طرح محب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در موقع وقوع بحران هلال احمر بلافاصله تیم‌های خود را به محل اعزام می‌‌کند، اضافه کرد: این تیم‌ها شامل تیم امداد و نجات، بهداشت باروری، درمان اضطراری و تیم حمایت‌های روانی می‌شوند.

شهریاری از حضور 30 امدادگر هلال احمر در مانور کشوری زلزله خبر داد.

وی با بیان اینکه تیم‌های گوناگون امداد و نجات در این مانور شرکت داشتند، گفت: این تیم‌ها شامل یک پزشک، دو پرستار، چهار تکنیسین اتاق عمل و فوریت‌های پزشکی می‌شوند.

اعزام تیم امداد هوایی بنا به تشخیص مدیرکل مدیریت بحران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در زمان وقوع حوادث هلال احمر به عنوان امین وزارت بهداشت در صحنه عمل می‌کند.

شهریاری تصریح کرد: بعد از وقوع بحران با توجه به اولویت‌بندی‌هایی که توسط امدادگران انجام می‌شود، برای بعضی از مجروحان درمان در محل انجام می‌شود که تعدادی به کمپ‌هایی در فاصله بیشتر از محل حادثه منتقل می‌شوند و بعضی نیز که نیاز به بستری شدن دارند، به اورژانس سپرده می‌شوند.

وی به اعزام تیم‌های امداد هوایی به محل حادثه اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه، مساحت حادثه و تشخیص مدیرکل مدیریت بحران تیم‌های امداد هوایی به منطقه اعزام می‌شوند.

هر خانواده یک امدادگر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه باید آموزش‌های امداد در راستای شعار هر خانواده یک امدادگر انجام شود، اذعان داشت: اگر در زمان سوانح قبل از رسیدن نیروهای امدادی، خود امدادی انجام شود به طور حتم در سرعت امداد و کاهش تلفات مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/69019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول