اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی خبر داد

کسب مقام سوم مسابقات مهر توسط امدادگران هلال احمر خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: چهار نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در رشته ارتفاع مسابقات امداد و نجات و رقابت مهر توانستند مقام سوم کشوری را کسب کنند.

کسب مقام سوم مسابقات مهر توسط امدادگران هلال احمر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات امداد و نجات و رقابت مهر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با حضور 400 شرکت‌کننده از تمامی استان‌ها به میزبانی اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در بخش خواهران در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن، امداد و کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری، حمل تخصصی و توان‌افزایی و زبان انگلیسی برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که جوانان عضو جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در رشته حمل تخصصی و توان‌افزایی این مسابقات شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: در این مسابقات خانم‌ها فاطمه خشک‌محمد‌آباد، تکتم آهنی، سمانه غلامی و معصومه صغیری جزو اعضا جوانان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در رشته حمل تخصصی و توان افزایی مسابقات رقابت مهر مقام سوم را کسب کردند.

شهریاری به آیتم‌های رشته حمل تخصصی و توان‌افزایی اشاره کرد و گفت: دوی امدادی، تریاژ و ارزیابی مصدوم و حمل مصدوم از موانع از آیتم‌های این رشته در مسابقات بوده است.

وی از کسب مقام دوم کشوری در رشته اسکان اضطراری توسط امدادگران خواهر جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در مسابقات امداد و نجات خبر داد و افزود: در این مسابقات زهرا افتخاری، سمیه افضلی، زهرا بهزادفر و طاهره مودی در طراحی اردوگاه و برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در شرایط سخت شرکت کرده و مقام سوم را از آن خود کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی اذعان داشت: همچنین امدادگران برادر جمعیت هلال احمر استان توانستند در این مسابقات در رشته ارتفاع مقام سوم کشوری کسب کنند.

شهریاری ادامه داد: در این رشته سینا حسنی، مصطفی زیتون، حسین مظاهری و معین قاسمی شرکت کرده و توانستند آیتم‌های این رشته که شامل صعود و فرود، حمل مصدوم با بسکت و سقوط آزاد بوده را پشت سر گذاشته و مقام سوم کشوری را از آن خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات می‌تواند نقش موثری در توان‌افزایی و آمادگی هرچه بیشتر امدادگران و جوانان عضو جمعیت هلال احمر داشته و باید به این مسابقات توجه ویژه داشت.

انتهای پیام/22481/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول