اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

خدمت‌رسانی 17 پایگاه هلال‌احمر خراسان جنوبی به مسافران

مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در طرح راهداری زمستانی خراسان جنوبی 17پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

خدمت‌رسانی 17 پایگاه هلال‌احمر خراسان جنوبی به مسافران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری ظهر امروز در حاشیه مانور راهداری خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح راهداری از 20 آذرماه تا 20 اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

6 هزار نفر روز امدادگر در طرح راهداری زمستانی

وی با بیان این‌که این طرح در تمامی جاده‌های خراسان جنوبی اجرا می‌شود، تصریح کرد: تعداد 55 دستگاه خودروی امدادی شامل آمبولانس، نجات و کمک‌دار در طرح راهداری زمستانی در جاده‌های استان آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان این‌که در این طرح 17 پایگاه امداد و نجات به صورت شبانه‌روزی در حال آماده‌باش هستند، اذعان داشت: این پایگاه‌ها شامل 14 پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار می‌شود.

شهریاری متذکر شد: این پایگاه‌ها مجهز به امکانات امداد و نجات از جمله محل اسکان مسافران در راه مانده و مواد غذایی برای آن‌ها است.

وی اضافه کرد: 6 هزار نفر ساعت امدادگر جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در اجرای این طرح انجام وظیفه می‌کنند.

سامانه 112جایگزین 147 شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به جایگزینی سامانه 112 به جای سامانه 147 یادآور شد: این سامانه به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

شهریاری با بیان این‌که این سامانه یک شماره تلفن اضطراری است، افزود: امکان استفاده از این سامانه در همه نقاط کشور حتی بدون سیم‌کارت وجود دارد.

وی ادامه داد: این سامانه حوادث و سوانح جاده‌ای را لحظه به لحظه ثبت و گزارش می‌دهد و یک شماره بین‌المللی محسوب می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سامانه 112 توسط جمعیت هلال احمر طراحی و در سطح کشور به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/69022/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول