اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم سولن بهشت هیرکان:

زمان کم در نیم‎فصل به تیم‎ها ضربه می‎زند

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان با تاکید بر اینکه در پست سه تغییراتی خواهد داشت گفت: زمان کم تعطیلی دو نیم‎فصل به تیم‎ها ضربه می‎زند.

زمان کم در نیم‎فصل به تیم‎ها ضربه می‎زند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد ایزدپناه امشب پس از برد مقابل وحدت آریا تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و پیش‎بینی می‎کردیم در مقابل وحدت آریا به مشکل بر بخوریم.

وی ادامه داد: بازی بسیار نزدیک پیش رفت و ما با اجرای پرس تمام زمین در کوارتر پایانی موفق شدیم نتیجه بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم و قهرمان نیم‎فصل شویم.

ایزدپناه گفت: من این موفقیت را به جامعه بسکتبال گرگان و به‎خصوص هواداران تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان تبریک می‎گویم.

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان خاطرنشان کرد: من خواهش می‎کنم رسانه‎ها در خصوص وضعیت سالن بیشتر تمرکز کنند؛ وضعیت سالن بسیار سرد است و این یکی از دلایلی بود که باعث شد امروز بسیاری از پرتاب‎های ما به ثمر ننشیند.

ایزدپناه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که برای نیم‎فصل دوم با توجه به اینکه حریفان شناخت بهتری را از گرگان بدست آوردند چه برنامه‎هایی دارید، اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به سه هفته است که بر روی این موضوع توجه کردیم و احتمالا یکی از بازیکنان خودمان را تعویض کنیم.

وی متذکر شد: این بازیکن که می‎خواهیم جذب کنیم بیشتر در پست سه مد نظر من است ولی هنوز مشخص نیست و چند گزینه را در نظر داریم.

ایزدپناه تاکید کرد: در حال حاضر سه هفته است که بدنسازی تیم را آغاز کردیم و شاید یکی از دلایلی که بازیکنان تیم ما خیلی در زمین جنب و جوش نداشتند بدنسازی سنگینی بود که در سه هفته گذشته شروع کردیم و به هر صورت برای نیم‎فصل دوم با توجه به اینکه شرایط خیلی سخت هم هست تلاش می‎کنیم که همانند نیم‎فصل اول نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم سولن بهشت هیرکان در خصوص زمان بسیار کم دو نیم‎فصل تصریح کرد: نظر ما این بود همان‌طور که برای لیگ برتر دو هفته تعطیلی در نظر گرفته شد برای لیگ یک نیز این اتفاق می‎افتاد.

ایزدپناه بیان کرد: من نمی‎دانم فدراسیون چرا عجله دارد که بازی‎های برگشت را بلافاصله پس از پایان دور رفت برگزار کند.

وی در پایان گفت: ولی این چیزی که مشخص است بازی‎های دسته یک به طور طبیعی به بعد از عید خواهد کشید و این تصمیم نزدیکی دور برگشت به اتمام دور رفت به طور قطع به تیم‎ها فشار وارد می‎کند و تیم‎ها را دچار مشکل خواهد کرد.

انتهای پیام/83004/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول