اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم:

تمرینات ایثار قم برای بازی‌های مرحله چهارم لیگ برتر آغاز شد

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: دور جدید تمرینات تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برای رقابت‌های مرحله چهارم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور آغاز شد.

تمرینات ایثار قم برای بازی‌های مرحله چهارم لیگ برتر آغاز شد

علی خوشرفتار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: این روزها تمام تلاش همکاران ما در باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان ایثار قم این است که میزبانی شایسته‌ای از بازی‌های مرحله چهارم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که دیدارهای مرحله چهارم فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور قرار است روزهای پایانی هفته آینده به انجام برسد و تیم‌ها برای کسب بهترین جایگاه پیش از شروع مرحله پلی آف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اضافه کرد: تیم ایثار قم که تا پیش از این مرحله بازی‌های بسیار خوبی را در مقابل تیم‌های قدرتمند حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر انجام داده، تمرینات خود را برای حضور قوی در مقابل حریفان آغاز کرد.

وی ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشورمان دیدارهای مرحله چهارم در گروه دوم مقدماتی لیگ برتر روزهای 19 و 20 آذرماه در سالن شهید محمود رضائیان قم برگزار خواهد شد و ایثار قم به همین منظور استارت تمرینات خود را زد.

خوشرفتار بیان داشت: تمام بازیکنان تیم ایثار قم تمرینات خود را زیر نظر جواد شهره غلامی سرمربی تیم ایثار و مسعود صابری مربی این تیم انجام می‌دهند تا با حفظ صدرنشینی خود راهی مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شوند.

وی خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در پایان دیدارهای مرحله نخست بازی‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور که تابستان امسال در زنجان به انجام رسید با اختلاف تنها یک امتیاز نسبت به تیم صدرنشین بازی‌های خود را به پایان رساند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: دیدارهای مرحله دوم نیز مهرماه سال جاری به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل به انجام رسید و طی آن تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با کسب سه پیروزی با ارزش موفق به کسب عنوان سرگروهی شد.

وی ابراز کرد: میزبان مرحله سوم بازی‌های تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نیز در آذر ماه سال جاری تیم هیئت مرکزی بود که در پایان بازی‌های این مرحله تیم ایثار قم همچنان صدرنشین باقی ماند.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول