اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بسکتبال سولن بهشت هیرکان:

تفکرم پرورش بازیکن بومی است / آنالیز خوب رمز پیروزی ما بود

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان با تاکید بر اینکه تفکر اصلی من پرورش بازیکن بومی است گفت: با یک آنالیز و شناخت خوب از تیم حریف توانستیم پیروز شویم.

تفکرم پرورش بازیکن بومی است / آنالیز خوب رمز پیروزی ما بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد ایزدپناه امشب پس از برد تیم بسکتبال مانیزان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم کرمانشاه در مقابل تیم ما نتوانست خوب بازی کند چون در خصوص نقاط قوت تیم کرمانشاه با بازیکنان صحبت کردیم و به خوبی هم تیم کرمانشاه را آنالیز کردیم.

وی ادامه داد: تیم مانیزان کرمانشاه از نظر قوای بدنی تیم بسیار قدرتمندی است اما امروز نتوانست بازی خودشان را به نمایش بگذارند.

ایزدپناه تاکید کرد: به نظر من عامل برد تیم ما در بازی امروز این بود که اجازه ندادیم بازیکنان حریف در زیر حلقه ما توپ بگیرند و در کنار این موضوع با سرعت دادن به بازی توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی با اشاره به اختلاف هشت امتیازی تیمش با حریف در کوارتر اول و دوم و تلاش برای افزایش آن، گفت: ما با یک پرس تمام زمین که انجام دادیم توانستیم اختلاف امتیازی خودمان را در نیمه دوم با تیم حریف زیاد و با ارائه تاکتیک‎های مختلف این اختلاف امتیاز را تا پایان بازی حفظ کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در خصوص بازیکنان کم‎تجربه تیمش و اضافه کردن دو تن از این بازیکنان در کوارتر آخر خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان ما تا به حال در مسابقات بازی کردند اما برخی کمتر که به طور طبیعی از تجربه کمتری هم برخوردارند.

ایزدپناه با اشاره به یکی از دو بازیکنی که در دقایق پایانی وارد بازی شد افزود: کامیار پزشکپور در همان دقایقی که به بازی آمد یک پرتاب سه امتیازی بسیار خوب را به درون حلقه تیم حریف وارد کرد؛ وی یکی از بازیکنان بسیار مستعد گرگانی است که امیدواریم بتوانیم این بازیکن را ظرف سه سال آینده به عنوان یک شوتیست بسیار خوب به بسکتبال گرگان معرفی کنیم.

وی بیان کرد: علاوه بر اینکه دوست دارم تیمم به لیگ برتر صعود کند اما بیش از این موضوع این تفکر را دارم که از این تیم، پنج بازیکن را به عنوان خروجی داشته باشیم که به بسکتبال گرگان به عنوان بازیکنان خوب بومی معرفی کنیم.

ایزدپناه تاکید کرد: این در حالی است که در تیم سوپرلیگی گرگان جای خالی بازیکنان بومی کاملا دیده می‎شود و بسکتبال گرگان وضعیت مناسبی ندارد.

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در خصوص احمد بوستانی بازیکن شماره 15 این تیم تصریح کرد: من این بازیکن را اصلا برای امتیازآوری نیاوردم و اگر به روند بازی دقت کنید زمانی‌که پرس تمام زمین را اجرا کرده بودیم، بازیکنان کرمانشاهی زمانی که به سمت حلقه ما حمله می‎کردند زمانی که این بازیکن را می‎دیدند جرات نمی‎کردند به حلقه نزدیک شوند و بر می‎گشتند.

ایزدپناه گفت: من این بازیکن را برای دفاع و ریباند وارد بازی می‎کنم و در حد و اندازه خودش به اعتقاد من خوب عمل می‌کند.

وی در پایان افزود: این بازیکن مصدوم نیست اما مقداری از ناحیه کمر احساس ناراحتی می‎کند ولی در اصل این بازیکن را برای حمله استفاده نمی‎کنم و بیشتر برای خط دفاعی وارد زمین می‎کنم.

انتهای پیام/83004/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول