اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور/

تیم بسکتبال بانوان کشاورز به دنبال صدرنشینی

هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در حالی در قزوین به پایان رسید که تیم بسکتبال بانوان کشاورز قزوین همچنان به دنبال صدرنشینی است.

تیم بسکتبال بانوان کشاورز به دنبال صدرنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم بسکتبال بانوان کشاورز قزوین در حالی در هفته دوم از دور برگشت مرحله مقدماتی موفق شد در سالن شهید بابایی رقیبان خود را با شکست بدرقه کند که البته همچنان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

بازیکنان تیم بسکتبال کشاورز در حالی مقابل گاز تهران جدی‌ترین رقیب مرحله گروهی خود با نتیجه 64 بر 51 به پیروزی رسیدند که در بازی رفت در تهران مقابل این تیم تن به شکست داده بودند.

شاگردان افسانه حسن‌نایبی در تیم بسکتبال کشاورز قزوین با این نتیجه البته موفق شدند انتقام دور رفت را از این تیم بگیرند.

تیم بسکتبال کشاورز قزوین در دومین دیدار خود در این مرحله از مسابقات نیز کار چندان سختی را پیش رو نداشت و در پایان موفق شد با نتیجه 83 بر 60 از سد تیم هواپیمایی معراج کرمانشاه عبور کند.

در نخستین دیدار این مرحله از مسابقات هم، آرارات تهران یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی با حساب 93 بر 42 از سد هیئت بسکتبال فارس گذشت و گاز تهران با وجود شکست در بازی نخست خود مقابل تیم کشاورز در دیدار دوم با نتیجه 83 بر 59 هیئت بسکتبال فارس را مغلوب کرد تا همچنان در کورس رقابت با تیم‌های آرارات و کشاورز باقی بماند.

اما با پایان یافتن این رقابت‌ها، تیم‌های آرارات، کشاورز و گاز که از مدعیان اصلی کسب جام قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌روند، همچنان رقابت تنگاتنگی را در هفته‌های بعد برای حضوری قدرتمند در دور حذفی این مسابقات دارند.

سرمربی تیم بسکتبال کشاورز قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره اینکه شاگردانش امسال هم مانند فصل‌های قبل از مدعیان قهرمانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور به شمار می‌روند، اظهار کرد: البته شرایط برای قهرمانی به همین راحتی مسیر نیست و شاگردانم در این راه باید تمام توان خود را به‌کار بگیرند.

افسانه حسن‌نایبی با اشاره به اینکه هفته سوم و چهارم دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور به احتمال زیاد اواخر دی‌ ماه در تهران برگزار می‌شود، عنوان کرد: هدف ما در وهله اول این است که به عنوان تیم نخست جواز حضور در جمع هشت تیم مرحله حذفی این مسابقات را به دست آوریم و خود را برای رویارویی با حریفان آماده کنیم.

وی، کار تیمش را برای قهرمانی در مسابقات فصل جدید لیگ برتر سخت توصیف کرد و گفت: گرچه در این مسیر کار دشواری را پیش رو داریم، اما شاگردانم با اراده و انگیزه بالای خود در صدد این هستند تا دومین قهرمانی خود را در این رقابت‌ها تصاحب کنند.

رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در دور مقدماتی با حضور 10 تیم در دو گروه الف و ب پیگیری می‌شود که در پایان از هر گروه چهار تیم به دور بعد راه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/77004/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول