اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن:

شورای ورزش در ورزش استان تشکیل شود

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: اولویت‌ ورزش استان این است که باید هسته یا تشکلی ایجاد شود که این تشکل بتواند ورزش استان را مدیریت کند.

شورای ورزش در ورزش استان تشکیل شود

فرزاد کوهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ورزش اصفهان و اولویت‌های پیشرو برای مدیرکل ورزش و جوانان در آینده اظهار کرد: ورزش استان خروجی هماهنگی و عملکرد سازمان‌ها، باشگاه‌ها و گروه‌های بسیار زیادی است که در قالب جملاتی کوتاه نمی‌توان آن را بیان کرد.

وی تاکید کرد: اولویت‌های ورزش استان این است که باید در ورزش استان هسته یا تشکلی ایجاد شود که این تشکل بتواند به ورزش استان مدیریت کند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن ادامه داد: گروه‌هایی که در ورزش فعالیت می‌کنند باید تشکیل یک شورا داده و برای ورزش اصفهان تصمیم‌گیری کنند، چرا که هر یک از این گروه‌ها در ورزش اصفهان سهم دارند و با این کار می‌توان یک‌سویه نگاه کردن به ورزش استان را جلوگیری کرد.

وی با اشاره به جایگاه علم تصریح کرد: برای این کار باید برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد و همین که بگوییم ورزش باید علمی شود کافی نیست و در واقع این کار تعریف، راهکار و ابزار می‌خواهد تا این موضوعات در کنار یکدیگر بتوانند به عنوان بازو به ورزش اصفهان کمک کنند که در حال حاضر این موضوع نه تنها در ورزش استان بلکه در ورزش کشور هم وجود ندارد.

انتهای پیام/63020/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول