اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته یک بسکتبال

گرگان قهرمان نیم‎فصل شد

تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان قهرمان نیم فصل لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور شد.

گرگان قهرمان نیم‎فصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در آخرین هفته از نیم‎فصل اول لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور در خانه خود به مصاف تیم وحدت آریا تهران رفت که توانست این تیم را با نتیجه 65 بر 56 شکست دهد که با این نتیجه تیم سولن بهشت هیرکان گرگان قهرمان نیم فصل لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور شد.

بازی امروز دو تیم سولن بهشت هیرکان گرگان و وحدت آریا تهران بازی بسیار نزدیک و نفس‎گیری بود که کوارتر یک تا چهار به ترتیب با نتایج 15 بر 17، 30 بر 29، 45 بر 48 و 65 بر 56 به پایان رسید که تیم وحدت آریا تهران تنها توانست دو کوارتر اول و سوم را به سود خود به پایان برساند اما در نهایت مغلوب گرگان شد.

تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در این فصل تنها یک باخت را در کارنامه خود دارد که آن هم در هفته هفتم در مقابل تیم شیمی در سلف تهران رقم خورد اما گرگان موفق شد 10 بازی دیگر را با پیروزی پشت سر بگذارد.

فدراسیون بسکتبال برنامه‎های نیم فصل دوم را نیز اعلام کرد که بر اساس این برنامه تیم‎ها تنها با یک هفته استراحت، در روز جمعه هفته آینده 20 دی ماه 1392 در هفته اول نیم‎فصل دوم مسابقات به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در نخستین هفته از نیم‎فصل دوم تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در خانه حریف، به مصاف پتروشیمی بندرامام خواهد رفت و تیم بسکتبال وحدت آریا نیز در تهران میزبان مانیزان کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام/83004/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول