اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم بسکتبال وحدت آریا تهران:

قربانی تصمیم‎های داوری شدیم

مربی تیم بسکتبال وحدت آریا تهران با تاکید بر اینکه محمد ایزدپناه از بزرگان بسکتبال ایران است گفت: ما قربانی تصمیم‎های داوری شدیم.

قربانی تصمیم‎های داوری شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی خاتمی امشب پس از باخت در مقابل تیم سولن بهشت هیرکان گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود اما در کوارتر چهارم فشار از طرف داوری بر روی بازیکنان ما زیاد بود که موجب باخت تیم ما شد.

وی در خصوص تیم سولن بهشت هیرکان تاکید کرد: تیم سولن بهشت هیرکان تیم بسیار خوبی است، مربی گرگان آنقدر بزرگ است که نمی‎توانم در خصوص وی اظهار نظر کنم.

خاتمی بیان کرد: محمد ایزدپناه جزء بزرگان بسکتبال ایران است، اما تیم ما هم تیم بسیار جوانی است که موفقیت این تیم نتیجه فعالیت‎های سرمربی این تیم آقای مظفری است که امروز نتوانست تیم را همراهی کند.

مربی تیم بسکتبال وحدت آریا تهران خاطرنشان کرد: ما در نیم‎فصل اول 9 بازی در زمین حریف داشتیم و با توجه به اینکه بیشتر بازی‎های ما در نیم‎فصل دوم در تهران است امید داریم که در نیم‎فصل دوم نتیجه بهتری را کسب کنیم.

وی گفت: داوری دلیل باخت امروز تیم ما بود؛ من نمی‎خواهم همه تقصیر را به گردن داور بیاندازم چون تخصص من داوری نیست و من مربی هستم.

خاتمی اضافه کرد: ولی دو خطای تکنیکی بی‎دلیل را داور در زمان‎های حساس به ضرر تیم ما گرفت که به نظر من باعث شد تیم ما فرصت‎ها را از دست بدهد و بسیار در باخت ما تاثیر داشت.

وی در پایان ابراز  داشت: بازیکن شماره 16 تیم سولن بهشت هیرکان که بازیکن قدبلند و از نظر جسمی بسیار بزرگ هم است بسیار بیشتر از بازیکنان ما با آرنج ضربه زد اما بازیکن من یک چرخش ساده انجام داد که خطای بازیکن من را گرفت؛ در صورتی هم که خطا بود یک فول بود و به هیچ وجه خطای تکنیکی نبود.

انتهای پیام/83004/ت30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول