اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم لیگ دسته یک بسکتبال صورت گرفت

صعود 4 پله‌ای بسکتبالیست‌های کاله با پیروزی مقابل مس

تیم بسکتبال کاله مازندران در هفته دهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور شامگاه امروز جمعه در دیداری خانگی مس کرمان را از پیش رو برداشت.

صعود 4 پله‌ای بسکتبالیست‌های کاله با پیروزی مقابل مس

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته دهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی کاله مازندران در دیداری خانگی همراه بود.

بسکتبالیست‌های کاله مازندران از ساعت 16 امروز جمعه در سالن ورزشی سرپوشیده سردار شهید سجودی بابل میزبان مس کرمان تیم قعرنشین جدول بودند که در پایان با اختلاف 10 امتیاز، با نتیجه 73 بر 63 پیروزی را از آن خود کردند.

تنها نماینده مازندران در لیگ دسته یک بسکتبال و قهرمان دو دوره از این مسابقات با هدایت علی سارنگ در پایان چهار کوارتر عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و با این پیروزی شیرین سه امتیازی چهار پله در جدول مسابقات ارتقا داشت.

هم‌اکنون کاله مازندران با پنج پیروزی، پنج شکست و کسب 15 امتیاز از رده نهم جدول خود را به جایگاه پنجم رساند و در مقابل مس کرمان تنها با یک پیروزی، 9 شکست و کسب 11 امتیاز قعر جدول رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/86012/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول