اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تنیس روی میز دهکده‌ گنج‌نامه همدان:

تقابل بهترین‌های تنیس ایران در همدان دیدنی است

سرمربی تیم تنیس روی میز دهکده‌ گنج‌نامه همدان گفت: حضور بهترین‌های تنیس روی میز کشور در همدان در مسابقات لیگ بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

تقابل بهترین‌های تنیس ایران در همدان دیدنی است

نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: جای خوشحالی است که برای دومین سال پیاپی شاهد حضور یک تیم از همدان در سطح لیگ برتر هستیم.

وی افزود: باید از مسئولان مجموعه دهکده گنج‌نامه تشکر کنیم که با حمایت خود از این رشته باعث حضور مجدد یک تیم از استان همدان در این مسابقات شدند.

سرمربی تیم تنیس روی میز دهکده‌ گنج‌نامه همدان با بیان اینکه حضور مجدد همدان در لیگ برتر تنیس در آخرین لحظه اتفاق افتاد، ادامه داد: موفق شدیم باز هم در جمع برترین‌های این رشته در سطح لیگ برتر حضور داشته باشیم.

به گفته وی؛ حضور در لیگ برتر فرصتی برای بازیکنان مستعد همدانی ایجاد می‌کند تا ضمن مصاف با بهترین‌های ایران و کسب تجربه موفقیت‌هایی در این رشته کسب کنند.

شاملو با اشاره به حضور تیم پرمهره پتروشیمی بندر امام (ره) در همدان تصریح کرد: تیم پتروشیمی تقریباً بهترین‌های ایران را جذب کرده و این موضوع باعث شد تا مسابقه امروز از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: حضور نوشاد عالمیان تنیسور المپیکی کشور، محمدعلی رویین‌تن، محمد فرقدانی، عارف احمدوند و محمدرضا اخلاق‌پسند در تیم پتروشیمی این مسابقه را جذاب کرده است.

سرمربی تیم تنیس روی میز دهکده‌ گنج‌نامه همدان ابراز داشت: در ترکیب امسال در کنار بازیکنان ایرانی یک بازیکن به نام «ساها سوراوو» از کشور هندوستان حضور دارد.

وی گفت: این ورزشکار در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی با 1263 امتیاز در رده 569 دنیا ایستاده و در کشور خود رنکینگ چهار را دارد.

شاملو یادآور شد: در ترکیب تیم دهکده گنج‌نامه همدان پیمان نوروزی، علیرضا ملارجبی، میعاد لطفی، امین میرالماسی و آرمان حاجی‌ئی حضور دارند. 

وی گفت: سعی داریم تا نماینده شایسته‌ای برای ورزش همدان و تنیس روی میز استان باشیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان با بیان اینکه در هفته نخست بازی برابر دانشگاه آزاد اسلامی معوقه شده و این نخستین بازی ما در لیگ برتر است خاطرنشان کرد: برای حفظ آبرو و در خانه به مصاف تیم پتروشیمی می‌رویم.

در چارچوب هفته دوم، بیست و دومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر بزرگسالان کشور عصر روز چهارشنبه 11 دی ماه از ساعت 15 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان به مصاف پتروشیمی بندر امام خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول