اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با استقبال بی‌نظیر مردم همدان صورت گرفت

پایان جشنواره پاییزی عیدانه دهکده گنج‌نامه در همدان

پس از 11 شب برنامه متنوع در ایام دهه ولایت، جشنواره پاییزی عیدانه دهکده گنج‌نامه به کار خود پایان داد.

پایان جشنواره پاییزی عیدانه دهکده گنج‌نامه در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به همت مسئولان دهکده توریستی، تفریحی، ورزشی گنج‌نامه و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان جشنواره پاییزی عیدانه که به مناسبت عید سعید قربان تا غدیر در جریان بود، به کار خود پایان داد.

مسئولان برگزاری این جشنواره پاییزی 11 شب با طراحی برنامه‌های شاد و متنوع و دعوت از هنرمندان زیادی از سطح استان به اجرای برنامه پرداختند تا ساعتی شادی و خنده را در ایام عید ولایت برای همدانی‌های مشتاق فراهم کنند و هر شب هنرمندان در طبقه پنجم مرکز خرید این دهکده به اجرای برنامه می‌پرداختند.

حضور هنرمندان مطرح استان، اجرای نمایش، جنگ شادی، اجرای گروه هنری «عموحمید و عموها» و اجرای زیبا و دلنشین مجریان سیمای استانی مرکز همدان حمید ترابیان و رامین حاجی‌نیا باعث شده بود تا مردم علاقه‌مند به برنامه‌های فرهنگی و هنری از این جنگ شادی و جشنواره پاییزی استقبال خوبی داشته باشند و جشنواره شادی را در برای مردم همدان و مسافران فراهم کنند.

به دلیل استقبال خوب مردم همدان این برنامه تا یک شب ادامه داشت تا این جشنواره مفرح و شاد فضای بیشتری را برای استفاده عموم مردم داشته باشد.

در طول این مدت و هم‌زمان با جشنواره تئاتر کودک هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون که به همدان سفر کردند، به دعوت مدیران مجموعه گنج‌نامه در این برنامه حضور داشتند.

حضور حسین محب‌اهری، رضا فیاضی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما و همچنین عباس سجادی از مجریان برجسته صدا و سیما به همراه چند تن از میهمانان خارجی جشنواره در این مراسم از اتفاقات جالبی بود که با استقبال حضار همراه شد.

اختتامیه جشنواره پاییزی عیدانه با حضور امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اعضای شورای اسلامی شهر همدان، معاونت راهنمایی و رانندگی و هنرمندان مطرح کشور با اهدای جوایز نفیس شامل دوچرخه، سکه طلا، بلیط اهدایی استفاده از امکانات دهکده تفریحی، بن اهدایی مرکز خرید و جوایز ارزشمند دیگر به کار خود پایان داد.                  

نماینده مردم همدان در مجلس در این مراسم با ابراز خرسندی از شادی مردم و ضمن تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر خم گفت: هرجا شادی و تفریح برای مردم همدان فراهم و فضای مناسبی برای حضور خانواده‌ها و استفاده از فضای مفرح باشد، مسئولان از برگزاری و برپایی این گونه محافل استقبال می‌کنند.

امیر خجسته افزود: با توجه به سابقه دهکده تفریحی گنج‌نامه در برپایی جشنواره‌های مختلف در چند سال اخیر، مسئولان این مجموعه باید برای استمرار برنامه‌های شاد و مناسبتی و انعکاس آن از طریق سیمای کشوری و جذب توریست و پایداری آنها در همدان اقدام کنند.                             

وی اضافه کرد: همدان قابلیت و شرایط جذب گردشگر و توریست داخلی و خارجی را در تمام فصول سال دارد و برگزاری این‌گونه جشنواره و مراسم‌ها به طور قطع در افزایش تعداد مسافران به شهر و استان همدان تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در مراسم پایان این جشنواره اظهار داشت: با توجه به سابقه برگزاری جنگ شادی در جشنواره تابستانی و هم اکنون برپایی جشنواره پاییزی عیدانه در دهکده تفریحی گنج‌نامه و استقبال بسیار و خوب و بی‌نظیر مردم همدان جای خرسندی برای مسئولان عرصه گردشگری استان محسوب می‌شود.

علیرضا ایزدی یادآور شد: استقبال مردم و اشتیاق خانواده‌ها برای حضور در برنامه‌های فرهنگی در اماکن وابسته به گردشگری و تفریحی مسئولان عرصه گردشگری استان را برای برگزاری بهتر و با برنامه‌تر هفتمین جشنواره زمستانی در بهمن‌ماه ترغیب می‌کند.                       

از لحظات ناب و به یادماندنی برنامه اختتامیه جشنواره پاییزه عیدانه، دعوت از حمید مبارکه و نسرین فراهانی از بازیگران مطرح تلویزیون و سینما بود که با استقبال و تشویق مردم و حضار در مراسم همراه شد.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول