اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میز صورت گرفت

رونمایی از تیم لیگ برتری تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان

نفرات نهایی تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان برای حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ برتر این رشته مهیج انتخاب و معرفی شدند.

رونمایی از تیم لیگ برتری تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بیست و دومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر بزرگسالان کشور با حضور پنج تیم برگزار خواهد شد که تیم دهکده‌ گنج‌نامه همدان به عنوان نماینده استان در این مسابقات حضور خواهد داشت.

تیم دهکده‌ گنج‌نامه با همکاری و مساعدت مسئولان این مجموعه توریستی، تفریحی و ورزشی و پیگیری‌های هیئت تنیس روی میز همدان جایگزین تیم علیصدر همدان در رقابت‌های لیگ برتر شده است.

تیم دهکده گنج‌نامه امسال با استفاده از بازیکنان بومی و غیربومی و یک بازیکنان هندی وارد کوران مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز خواهد شد و شانس خود را برای حضوری قدرتمند با برترین‌ها این دوره امتحان خواهد کرد.

مسئولان تیم دهکده گنج‌نامه صبح امروز طی مراسمی ترکیب نهایی این تیم را برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر بزرگسالان کشور انتخاب و معرفی کردند و از البسه این تیم رونمایی شد.

بازیکنان تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان را در این فصل پنچ بازیکن تشکیل می‌دهند که باید با بزرگان این رشته مبارزه داشته باشند.

این تیم در فصل جدید از یک بازیکن به نام «ساها سوراوو» از کشور هند استفاده می‌کند که این ورزشکار در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی با 1263 امتیاز در رده 569 دنیا ایستاده و در کشور هندوستان رنکینگ چهار را دارد.

همچنین پیمان نوروزی، علیرضا ملا رجبی، میعاد لطفی، امین میر الماسی و آرمان حاجی‌ئی دیگر اعضای این تیم را تشکیل می‌دهند.

هدایت تیم دهکده گنج نامه همدان بر عهده نادر شاملو است و حمید نظری سرپرستی این تیم را است.

به دلیل مشکلاتی تیم دهکده گنج‌نامه در هفته نخست این مسابقات که هفته قبل آغاز شده برابر تیم دانشگاه آزاد حضور نیافت و مسابقه این دو تیم معوقه اعلام شد.

در هفته دوم تیم تنیس روی میز دهکده گنج‌نامه همدان باید از تیم پتروشیمی بندر امام (ره) پذیرایی کند که حضور نوشاد عالمیان و محمدرضا اخلاق پسند از برترین‌های این رشته در همدان جالب توجه خواهد بود.

در چارچوب هفته دوم ، بیست و دومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر بزرگسالان کشور عصر روز چهارشنبه 11 دی ماه از ساعت 15 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان به مصاف پتروشیمی بندر امام خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول