اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته میراث فرهنگی صورت می‌گیرد

طنین آواها و نواهای ایرانی در گنجنامه / شب فرهنگی همدان به سعدآباد می‌رود

معاون میراث فرهنگی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری همدان از برگزاری شب فرهنگی همدان در سعدآباد خبر داد و گفت: در آغازین روز هفته میراث فرهنگی آواها و نواهای ایرانی در جوار کتیبه‌های گنجنامه طنین‌انداز می‌شود.

طنین آواها و نواهای ایرانی در گنجنامه / شب فرهنگی همدان به سعدآباد می‌رود

بهرام توتونچیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به برنامه‌های هفته میراث فرهنگی در همدان اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته میراث فرهنگی، جشنواره آواها و نواهای ایرانی در جوار کتیبه‌های گنجنامه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره از 28 تا 31 اردیبهشت ماه با حضور استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر، زنجان، کهگیلویه، گیلان و همدان برگزار می‌شود.

معاون میراث فرهنگی همدان اظهار کرد: در این جشنواره که به مدت چهار روز از ساعت 18 تا 20 در محوطه گنجنامه همدان برگزار می‌شود، هر یک از استان‌ها در یک شب فرهنگی اشعار، موسیقی ملی ـ محلی و گویش محلی خود را به همگان معرفی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به برپایی شب فرهنگی همدان در کاخ سعدآباد بیان داشت: با توجه به درخواست سازمان مرکزی میراث فرهنگی، همدان هم به عنوان معاونت میراث فرهنگی دستاوردهای هشت ساله این سازمان را در یک نمایشگاه در سعدآباد به معرض نمایش می‌گذارد.

توتونچیان در پایان با اشاره به برگزاری شب فرهنگی همدان در سعدآباد اضافه کرد: در این برنامه برخی از استان‌ها به تفکیک ساعت، شب فرهنگی برگزار می‌‌کنند که شب فرهنگی همدان 28 اردیبهشت ماه از ساعت 18 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89003/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول