اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بررسی راهکار جذب گردشگر صورت گرفت

بازدید هیئت تجاری افغان از دهکده توریستی گنج‌نامه همدان

هیئت تجاری کشور افغانستان که به همراه سفیر این کشور در همدان حضور دارند از امکانات ورزشی و تاسیسات توریستی و تفریحی دهکده گنج‌نامه همدان دیدن کردند.

بازدید هیئت تجاری افغان از دهکده توریستی گنج‌نامه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، یکی از برنامه‌های سفر هیئت تجاری کشور افغانستان به همدان که به دعوت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان صورت گرفته، شرکت در ضیافت شام دهکده تفریحی توریستی گنج‌نامه همدان بود.

در این مراسم هیئت افغانی ابتدا از تاسیسات و امکانات موجود این دهکده بازدید کردند و سید مصطفی اردستانی مدیرعامل این دهکده توضیحات کامل از ساخت و توسعه این مجموعه تفریحی، توریستی و ورزشی ارائه کرد.

استفاده از تله‌کابین گنج‌نامه، سورتمه ریلی، بازدید از دشت میشان و امکانات ساخته شده تفریحی در این نقطه از برنامه‌های بازدید این هیئت تجاری بود.

حضور در ضیافت شام به میزبانی مجموعه دهکده گنجنامه از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور مسئولان ارشد استان صورت گرفت.

در برنامه ضیافت شام علی‌محمد آزاد استاندار همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد و حسن خیریانپور معاونین استانداری همدان، نصیر احمدنور سفیر کبیر کشور افغانستان در ایران، حسن قهرمانی‌مطلق فرماندار همدان، امیررضا یوسفیان شهردار همدان، سید جید موسوی رئیس اتاق بازرگانی همدان، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، سعید ترابیان رئیس هیئت مدیره دهکده تفریحی، توریستی و ورزشی گنج‌نامه و سید مصطفی اردستانی مدیرعامل این دهکده و سایر اعضای اتاق بازرگانی استان‌های هرات و همدان حضور داشتند.

در ادامه این ضیافت شام هدایایی به رسم یادبود از طرف هیئت افغانی به استاندار، رئیس اتاق بازرگانی و همچنین شهردار همدان اعطا شد.

پایان‌بخش این مراسم حضور در رستوران سنتی مجموعه گنج‌نامه و صرف چای و استفاده از موسیقی زنده سنتی بود که توسط هنرمندان همدانی اجرا شد.

انتهای پیام/89020/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول