اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد قزوین:

ارتقای آگاهی سیاسی دانشجویان از مأموریت‌های بسیج است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: ارتقای آگاهی سیاسی دانشجویان از مأموریت‌های مهم بسیج است.

ارتقای آگاهی سیاسی دانشجویان از مأموریت‌های بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مرتضی موسی‌خانی در سخنانی مأموریت بسیج را تعامل بین دانشگاه و سازمان بسیج تعریف کرد و افزود: مهم‌ترین مأموریت بسیج، انسان‌سازی است همچنین ارتقای آگاهی‌های سیاسی دانشجویان از دیگر مأموریت‌های بسیج دانشجویی است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ارتقای آگاهی سیاسی اشاره کرد و گفت: ایشان همواره تأکید دارند که دانشجویان بازیچه دست یک جریان سیاسی قرار نگیرند کم و بیش در دانشگاه‌های کشور و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز عده‌ای دوست داشتند دانشگاه را پایگاه فعالیت‌های سیاسی‌شان قرار دهند که ما بارها تأکید کرده‌ایم نباید دانشجویان را ابزاری برای رسیدن به اهداف حزبی قرار داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به مأموریت بسیجیان، بیان کرد: باید مباحث اخلاقی و آموزه‌های قرآنی و دینی را در دانشگاه نشر بدهیم و مبانی دینی را بین دانشجویان گسترش دهیم و هدفمند زندگی کردن را به آنها بیاموزیم.

موسی‌خانی ادامه داد: اگر بتوانیم یک انسان را از دام گناه نجات دهیم یک جامعه را نجات دادیم، بسیج باید از حق جانبداری کند، اگر ما بتوانیم مدل درستی ارائه دهیم دانشجویان جذب می‌شوند همان گونه که پیامبر مکرم اسلام (ص) با حلم و بردباری و عطوفت رسالت‌شان را نشر دادند و انسان‌ها را جذب اسلام کردند.

وی افزود: فطرت انسان عدالت‌طلب و حق‌جو است و خداوند نیز فرموده است که اگر نیت شما خیر باشد من نیز به شما کمک می‌کنم بنابراین توصیه من به مسئولان بسیج این است که گذشت داشته باشید و عطوفت را پیشه خود کنید تا در کارتان موفق شوید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ادامه داد: نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم باید تفاوت‌ها را بپذیریم و وقتی تصمیمی در شورا گرفته شد تمام وقت انرژی‌مان را صرف اجرای بهینه آن کنیم همه باید در برابر قانون تابع باشیم چراکه اگر هر کس بخواهد کار خودش را انجام دهد، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

انتهای پیام/77002/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول