اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 آذرماه جاری

مراسم بزرگداشت پروفسور معتمد‌نژاد در بیرجند برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از برگزاری مراسم بزرگداشت پروفسور معتمد‌نژاد در بیرجند خبر داد.

مراسم بزرگداشت پروفسور معتمد‌نژاد در بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پروفسور کاظم معتمدنژاد در سال 1313 در روستاى مود از بخش مرکزى بیرجند متولد شد، تحصیلات ابتدایى و قسمتى از تحصیلات متوسطه خود را در زادگاهش و قسمت دیگر را در بیرجند و سال ششم ادبی را در دبیرستان مروى تهران گذرانید.

او در سال 1339 به اخذ درجه دکترا در رشته قضایی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران نائل شد.

معتمدنژاد در دانشگاه سوربن فرانسه موفق به اخذ دکترى حقوق و علوم سیاسى و نیز دکترى تخصصى روزنامه‌نگاری از انستیتوی مطبوعات و علوم نظرى دانشگاه پاریس شد.

خدمات دانشگاهى او از سال 1344 در سمت استاد یارى در دانشکده حقوق و علوم سیاسى دانشگاه تهران آغاز می‌شود، ضمناً همکاری خود را از آغاز ورود به ایران با موسسه کیهان حفظ کرد.

از جمله کتاب‌های نگاشته شده توسط معتمدنژاد می‌توان به روزنامه‌نگاری، وسایل ارتباطات جمعی، روش تحقیق در محتوای مطبوعات، تحقیق در محتوای برنامه‌های رادیو ایران و آثاری همچون حقوق مطبوعات، بررسی تطبیقی مبانی حقوقی آزادی مطبوعات و مقررات تاسیس و اداره‌ آن‌ها، اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعاتی، ژنو - تونس، حقوق ارتباطات، حقوق حرفه‌ روزنامه‌نگاران و غیره اشاره کرد .

محمد علی ایمانی صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت پرفسور کاظم معتمدنژاد در بیرجند اظهار داشت: مراسم بزرگداشت بنیان‌گذار و پدر علوم ارتباطات ایران پرفسور کاظم معتمدنژاد، 26 آذرماه در مسجد امام حسین(ع) بیرجند با حضور اساتید برجسته علوم ارتباطات برگزار می‌شود.

وی افزود: از همه مردم، مسئولان و دانشجویان برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/69021/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول