اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سرفاریاب تاکید کرد

توجه ویژه مسئولان به پروژه‌های عمرانی سرفاریاب

بخشدار سرفاریاب بر توجه ویژه مسئولان استانی و شهرستانی به پروژه‌های عمرانی سرفاریاب تاکید کرد.

توجه ویژه مسئولان به پروژه‌های عمرانی سرفاریاب

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، مرتضی دانایی‌نیکو ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان چرام، با گرامی‌داشت یوم‌الله 9 دی، اظهار کرد: حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود.

بخشدار سرفاریاب، حضور در حماسه 9 دی ماه را تجلی اراده مردم در پشتیبانی از ولایت‌فقیه دانست و بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم این روز با حضور اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

وی اضافه کرد: مردم ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی همیشه در مقابل مستکبران قد علم کرده و نشان داده‌اند که حامی نظام و رهبری خود هستند.

این مسئول با تأکید بر اینکه عده‌ای خودفروخته و به اصطلاح روشنفکر و شیفته فرهنگ غرب خواسته یا ناخواسته به عنصر دشمن تبدیل شده‌اند، ابراز کرد: در 9 دی ماه 88، خون امام حسین (ع) یکبار دیگر روشنگر راه‌ها شد و تفسیر دوباره کل یوم عاشورا و کل ارض کربلای سیدالشهدا (ع) عینیت یافت.

دانایی‌نیکو در ادامه این نشست به ارائه مشکلات بخش سرفاریاب پرداخت و با اشاره به زیرساخت‌ها راه‌های ورودی بخش سرفاریاب، اظهار کرد: در دو پروژه عمرانی راه سواره‌رو به شیخ هابیل و روستای شراب‌گرو زیرسازی و قیرریزی انجام شده اما هنوز آسفالت نشده است که خواستار پیگیری بیشتر در این خصوص هستیم.

وی با بیان اینکه رسالتی که ما داریم در خصوص خدمت‌رسانی به مردم شریف است، گفت: ما باید بتوانیم همدل و هم راستا و متحد باشیم تا راه‌های رسیدن به اهداف را کوتاه‌تر کنیم.

این مسئول، خواسته اساسی مردم سرفاریاب و نماینده مردم یعنی شوراها را توجه ویژه و بیشتر مسئولان به بخش سرفاریاب دانست و بر امر خدمت‌رسانی در این زمینه تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست مشکلات عدیده، بررسی مشکل آب روستاهای سرفاریاب، تعمیر و بازسازی جاده‌های روستایی، کمبود دکتر دامپزشک و دندان‌پزشک، ضرورت در تسریع طرح‌های نیمه‌تمام، دیجیتالی شدن گیرنده‌های صدا و سیما و مشکلات برق مدارس سرفاریاب مطرح شد.

انتهای پیام/82002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول