اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

استفاده از تمام ظرفیت‌های چرام در بزرگداشت مراسم 9 دی

فرماندار چرام بر استفاده از تمام ظرفیت‌های چرام در بزرگداشت مراسم 9 دی تاکید کرد.

استفاده از تمام ظرفیت‌های چرام در بزرگداشت مراسم 9 دی

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت نهم دی امشب با حضور فرماندار، امام جمعه چرام و دیگر مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست با بیان اینکه نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است، اظهار کرد: رویکرد فعالیت‌ها در سالگرد حماسه نهم دی تبیینی و تحلیلی است.

فرماندار چرام با اشاره به اینکه مردم ایران با یک حرکت منطقی و نه از روی احساس در صحنه حاضر شدند و نشان دادند که مدافع اسلام، انقلاب و ولایت‌فقیه هستند، عنوان داشت: مردم ایران اسلامی در روز نهم دی اثبات کردند که هرجا نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی را در خطر ببینند، به میدان خواهند آمد و مجال را از اندک فتنه‌گران دشمن دین و میهن اسلامی خواهند گرفت.

این مسئول نهم دی را فجر دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ذکر و گفت: تظاهرات نهم دی ماه 88 و حضور میلیونی مردم مسلمان ایران اسلامی حماسه به‌یاد‌ماندنی بود که در پاسخ به حرمت‌شکنان عاشورای حسینی شش دی‌ماه همان سال روی داد.

نیکروز برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های 9 دی را دارای اهمیت خاص برشمرد و گفت: روز نهم دی فرصتی دیگر برای اثبات پشتیبانی مردم از نظام و ولایت است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام ایجاد نظم و امنیت توسط نیروهای نظامی و انتظامی را خواستار و یادآور شد: در این روز لازم است نسبت به اطلاع‌‌رسانی و تشخیص به موقع مردم از جریانات فتنه دشمن اقدام کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نهایت تلاش و همکاری را به عمل آورند تا یکی دیگر از برجسته‌ترین برنامه‌های شهرستان چرام را رقم بزنیم، تمام تلاش مدیریت شهرستان را پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری در این شهرستان و استفاده از نظریات معظم‌له در فضای کار و زندگی مردم و مسئولان عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی متناسب برای بزرگداشت روز 9 دی صورت گیرد تا ارزش والای این روز در تاریخ کشور به همه مسئولان و مردم یادآوری شود.

نیکروز 9 دی را تبلوری از اراده آهنین ملت عزیز و شریف و ولایی ایران اسلامی در مقابل فتنه‌گران دانست و تاکید کرد: باید حضور پرشور و حماسی داشته باشیم و با مشت‌های آهنین، حضور فعال و چشمگیر خود استکبار و فتنه‌گران را در جای خود میخکوب کنیم.

انتهای پیام/82002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول