اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست هیئت امنای گلزار شهدا چرام عنوان شد

نارضایتی خانواده شهدا از نحوه بهسازی گلزار شهدا در چرام

خانواده معظم شهدا در نشستی با فرماندار نارضایتی خود را از وضعیت کنونی گلزار شهدای چرام اعلام کردند.

نارضایتی خانواده شهدا از نحوه بهسازی گلزار شهدا در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌اکبر نعمتی عصر امروز در نشست سامان‌دهی گلزار شهدای چرام، با درود به مقام شامخ شهدا، اظهار کرد: تکریم و تعظیم شهیدان، تلاشی مقدس در برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش چرام اضافه کرد: شهدا همچون چراغ فروزان بر تارک عرش می‌درخشند و فراروی رهروان مسیر ولایت برای عبور از گردنه‌های تاریک جهل و کمینگاه‌های دشمنان و فتنه‌گران و فریب‌کاران، پرتوافشانی می‌کنند.

وی افزود: شهدا سند افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و با ایثار خون خودشان باعث شدند که ما امروز بتوانیم به راحتی در این جامعه زندگی کنیم و در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم.

نعمتی با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «گلزار مطهر شهدا چیزی کمتر از زیارتگاه‌ها ندارند»، عنوان داشت: کسانی که برای زیارت و ادای دین به گلزار مطهر شهدا می‌روند، به عنوان زائرین شهدا هستند و خواسته‌هایشان را از شهدا بخواهند زیرا آنان نزد خداوند از آبرو و عزت برخوردارند و می‌توانند ما را شفاعت کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به مشکلات گلزار شهدا چرام، عنوان داشت: خانواده‌های شهدای چرام از هنر و سلیقه شخصی خود در مزارآرایی فرزندان شهید خود بهره جسته بودند و زائر را در همان چند لحظه زیارت با ویژگی‌های شهید آشنا می‌کردند.

وی بهسازی گلزار شهدا را امری ضروری دانست که باید انجام می‌گرفت و ابراز کرد: جهت بهسازی گلزار شهدا دست به یکسان‌سازی آن زدند و این کار باعث شد که فضای معنوی حاکم بر گلزار که نتیجه همان خلوص و ذوق عارفانه خانواده‌های شهدا بود، از بین برود.

نعمتی در ادامه با تقدیر و تشکر از فرماندار چرام به دلیل توجه و اهتمام ویژه به گلزار شهدا و با بیان اینکه با پیگیری‌های وی این گلزار حداقل تاکنون ظاهری خوب گرفت، گفت: بودجه‌ای که از سال 83 تاکنون در استان مصوب شد 28 میلیون و 500 هزار تومان بود که این مبلغ هزینه شهرداری شد.

نماینده خانواده شهدا در چرام اضافه کرد: سال 83 این هزینه وارد شهرداری چرام شد و سال 85 قرار بود کلنگ تخریب قبور شهدا به زمین زده شود که این کار صورت گرفت اما متاسفانه با پیگیری‌های ضعیف شهرداری آن زمان هیچ مسئله‌ای صورت نگرفت.

انتهای پیام/82002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول