اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از نشست هیئت‌های ورزشی چرام

از درد دل‌های ورزشکاران چرامی تا آخرین نفس‌های ورزش در چرام

نشست هیئت‌های ورزشی چرام با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

از درد دل‌های ورزشکاران چرامی تا آخرین نفس‌های ورزش در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، در نشست‌ها و جلساتی که برگزار می‌شود گاهی بحث‌ها و گفت‌وگوهایی پیش می‌آید که شنیدنشان خالی از لطف نیست.

آنچه نگارنده را بر آن داشت تا از حاشیه‌های نشست هیئت‌های ورزشی چرام چشم‌پوشی نکنم حس کردن عمق محرومیت ورزش در چرام از زبان ورزشکاران بود.

* امشب مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان چرام در نشستی با معاون توسعه اداره‌کل ورزش و امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار چرام درد و دل‌ها و دغدغه‌های خود را بازگو کردند.

* این نشست در حالی آغاز شد که جامعه ورزش چرام خوشحال بودند که بالاخره اداره ورزش و جوانان برای آن‌ها نیز فرصتی گذاشته تا درد و دل‌های خود را مطرح کنند.

* گویا آنها منتظر بودند که کسی به سخنان‌شان توجه کند، گاهی حتی اهتمام به شنیدن و یا جلب توجه به نظرات دیگران، خود مشکل‌گشا است که در این میان ورزشکاران چرامی فضایی را برای تخلیه خود مهیا دیدند و هر یک به درد و دل پرداخته و راه‌هایی برای کیفیت ‌بخشی و بهره‌وری بیشتر ارائه می‌دادند، اما همگی در یک موضوع متفق‌القول از بی‌توجهی به ورزشکاران در چرام گلایه داشتند.

**گوشه‌ای از درد دل‌های هیئت‌های ورزشی چرام

*مسئول هیئت ورزشی دوومیدانی شهرستان چرام از وضعیت نابسامان پیست شنی دوومیدانی و ورزشکاران شاخصی که در این رشته فعالیت دارند، گزارش داد.

*در این نشست جامعه رزمی چرام حرف‌های زیادی برای گفتن داشت، از جمله اینکه درد ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد این است که اسپانسر ندارد.

*رئیس هیئت ورزش ووشو ضمن تقدیر از اداره جهاد کشاورزی به جهت در اختیار گذاشتن انبار علوفه خود به ورزشکاران این رشته از تزیین این سالن با لانه کبوتر، مورچه و عنکبوت خبر داد و گفت: این سالن فاقد آب، برق و گاز است.

وی با بیان اینکه اگر پر و بال ورزش چرام گرفته شود در رشته رزمی در کشور حرف اول را خواهد زد، به این فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد که «هر چقدر برای ورزش هزینه کنیم، اسراف نکرده‌ایم».

* از حاشیه‌های جالب این نشست زمانی بود که هیئت ورزشی ووشو اعلام کرد اگر بحث بی‌پولی در میان است می‌توانیم خودمان کیسه به دست پول جمع‌آوری کرده و در زمینه ورزش هزینه کنیم، اما اجازه ندهیم ورزش چرام به صفر برسد.

* باعث تأسف است وقتی از زبان ورزشکاران می‌شنوی که زمین چمن فوتبال شهرستان آبیاری مناسب نداشته و فاقد آبخوری و آب سردکن نیز است.

*به راستی چه کسی پاسخگوی این دغدغه‌ها خواهد بود؟

--------------------------

حاشیه‌نگاری از نسرین هاشمی

------------------------

انتهای پیام/82002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول