اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام خبر داد

اختصاص 19 میلیارد ریال اعتبار ماده 180 به دستگاه‌های اجرایی چرام

فرماندار چرام از اختصاص بیش از 19 میلیارد ریال اعتبار ماده 180 به دستگاه‌های اجرایی چرام خبر داد.

اختصاص 19 میلیارد ریال اعتبار ماده 180 به دستگاه‌های اجرایی چرام

علی‌رضا نیکروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام در خصوص توزیع اعتبارات ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه کشور در شهرستان، اظهار کرد: مبلغی نزدیک به 19 میلیارد و 861 میلیون ریال اعتبار به دستگاه‌های اجرایی شهرستان چرام اختصاص داده شده است.

فرماندار چرام با اشاره به این مطلب که اعتبار اختصاص داده شده به هر دستگاه با برنامه‌ریزی دقیق انجام گرفته است، عنوان داشت: اولویت استفاده از این اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده و پروژه‌‌های رو به اتمام نیز در این راستا باید در اولویت بالاتر قرار داشته باشند.

وی با بیان اینکه سهم هر شهرستان متناسب با نیازها و همچنین استعدادهای آن تعیین می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم فرمانداری‌ها، توزیع اعتبارات در بین دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان است.

این مسئول در ادامه اظهار امیدواری کرد که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با تلاش مضاعف مسئولان شهرستان در جهت رفاه آسایش مردم و نیز عمران و آبادانی شهرستان گام‌های بلند و موثری برداشته شود.

نیکروز با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به تفکیک فصل، دستگاه و پروژه سال جاری بیان داشت: به فصل، احداث و تکمیل مراکز فرهنگی با شاخص هدف مرتبط که افزایش سرانه فضای فرهنگی است 4 میلیارد و 837 میلیون ریال، احداث و تکمیل فضاهای ورزشی 495 میلیون ریال، احداث و تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی 2 میلیارد و 721 میلیون ریال، تامین آب آشامیدنی شهری 166 میلیون ریال، اجرای طرح هادی روستایی یک میلیارد و 143 میلیون ریال، احداث و روکش راه‌های روستایی 4 میلیارد و 173 میلیون ریال، تامین زیرساخت مسکن مهر 737 میلیون ریال، احداث و بهسازی کانال‌های آبیاری عمومی 4 میلیارد و 534 میلیون ریال و احداث و تکمیل پایگاه بسیج 420 میلیون ریال اختصاص یافته است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام در ادامه با تاکید بر نظارت و پیگیری دقیق پروژه‌های عمرانی، ابراز کرد: تمام تلاش دست اندرکاران بودجه در جهت تقسیم عادلانه اعتبارات بین دستگاه‌های مختلف بوده است، بنابراین باید تلاش شود تا توسعه شهرستان چرام همه جانبه باشد و در کنار شهر‌ها، به روستا‌ها نیز توجه زیادی شود.

انتهای پیام/82002/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول