اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

مسئولان نگاه ویژه‌ای به ورزش در چرام داشته باشند

فرماندار چرام گفت: مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشند.

مسئولان نگاه ویژه‌ای به ورزش در چرام داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، نشست فرماندار چرام، معاون توسعه اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره ورزش و جوانان چرام و مسئولان هیئت‌های ورزشی این شهرستان امشب در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار چرام در این نشست ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران ورزش شهرستان چرام، اظهار کرد: روسای هیئت‌های ورزشی بدون هیچگونه چشم داشت آنچه در توان دارند در جهت رشد و توسعه ورزش شهرستان به کار گرفته‌اند.

علیرضا نیکروز با ابراز رضایت از تیم‌های ورزشی شهرستان چرام افزود: ورزش ابزاری مهم است در جهت پیشرفت ارزش‌های اسلامی که زمینه دوری جوانان از ناهنجار‌‌ی‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه ورزش این شهرستان همواره امیدوار کننده بوده است، عنوان کرد: مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشند و قطعاً در این راه از هیچ مساعدتی دریغ نکنند.

این مسئول با اشاره به فعالیت بانوان در سطح شهرستان چرام با تأکید بر این مطلب که به فراخور فعالیت‌های ورزشی که در سطح این شهرستان فعال است، باید امکانات بیشتری به بانوان اختصاص یابد، گفت: بانوان شهرستان ما در زمینه ورزش مشکلاتی فراتر از آقایان دارند و نیازمند توجه ویژه نیز هستند.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول