اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

توزیع بیش از 6 هزار قلک احسان دانش‌آموزی در بین مدارس چرام

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام از توزیع بیش از 6 هزار قلک احسان دانش‌آموزی در بین دانش‌آموزان مدارس این شهرستان خبر داد.

توزیع بیش از 6 هزار قلک احسان دانش‌آموزی در بین مدارس چرام

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از توزیع بیش از 6 هزار قلک احسان دانش‌آموزی در بین دانش‌آموزان مدارس این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح احسان دانش‌آموزی و به منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و نیکوکاری، کمیته امداد شهرستان چرام اقدام به توزیع قلک پلاستیکی در بین دانش‌آموزان کرده است.

وی افزود: در همین راستا و در آذر ماه سال‌ جاری تعداد 6 هزار و 400 قلک احسان دانش‌آموزی در بین 55 مدرسه راهنمایی و ابتدایی این شهرستان توزیع شد.

مظاهری بیان کرد: توزیع و جمع‌آوری قلک‌ها تا پانزدهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مساعدت‌ها و کمک‌های جمع‌آوری شده همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه عید نوروز در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده جهت تامین پوشاک، نوشت افزار و سایر امکانات تحصیلی و رفاهی دانش‌آموزان تحت حمایت و نیازمند هزینه خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام خاطرنشان کرد: در سال گذشته در طرح احسان دانش‌آموزی، دانش‌آموزان نیکوکار شهرستان 30 میلیون ریال به همنوعان نیازمند خود مساعدت کردند.

این مسئول هدف از اجرای این طرح را توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: میزان مشارکت مردم این شهرستان برای دستگیری از نیازمندان پسندیده است.

مظاهری یادآور شد: طرح احسان دانش‌آموزی به صورت مشترک با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان اجرا می‌شود.

وی گفت: این نهاد در طول سال تحصیلی قلک های ویژه طرح احسان دانش‌آموز را جمع‌آوری و مبالغ آن را به دانش‌آموزان نیازمند پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/82002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول