اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

حکومت اسلامی تبلور عینی امر به معروف و نهی از منکر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حکومت اسلامی تبلور عینی امر به معروف و نهی از منکر است.

حکومت اسلامی تبلور عینی امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‎الاسلام علیرضا عرب‌پور بعد از ظهر امروز در نشست نهضت روشنگری در حسینیه شهدای این شهرستان با بیان اینکه در اجرای احکام الهی ایستایی وجود ندارد، اظهار داشت: مسلمان واقعی نباید حالت ایستایی و توقف داشته باشد، زیرا احکام الهی هرگز تعطیل نمی‎شود.

وی افزود: بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی، حمایت از این کشور ولایی و مکتبی و ابراز انزجار و تنفر از استکبار، معاندان و تفکرات الحادی و بزرگترین منکر ایستادگی در مقابل این نظام است.

عرب‌پور با اشاره به اینکه امام حسین (ع) فرمودند، «قیام نکردم، مگر برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر»، تصریح کرد: ایشان تمام سختی‎ها را بر خود هموار کرد تا امر به معروف را احیا و رذائل و منکرات را نابود کند.

وی، این دو فریضه الهی را از ابواب جهاد فی سبیل‌الله و مصداق بارز مجاهدت دانست و ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر در هیچ زمانی تغییر پیدا نمی‌کند و در تمام مکان‌ها و زمان‌ها ثابت است.

عرب‌پور با بیان اینکه هنگامی که احکام اسلامی وارونه اجرا شود، مسلمانان باید با جان، مال و آبروی خود در مقابل آن بایستند، عنوان کرد: انسان باسعادت کسی است که پیرو سیره ائمه اطهار (ع) باشد و در این امر اهتمام بورزد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه یک بسیجی در وهله نخست باید نسبت به مکتب متعالی اسلام توجیه باشد، گفت: باید بسیجیان آموزش‎های لازم را در زمینه اجرای فرائض الهی ببینند و نسبت به تمام مراحل آن توجیه شوند.

عرب‌پور، حکومت اسلامی را تبلور عینی امر به معروف و نهی از منکر خواند و بیان داشت: ولایت‌مداری قوی‎ترین عنصر پیش‌برنده امر به معروف و تمایل به سوی استکبار و افکار منحط و الحادی از منکرات بزرگ و بداخلاقی‎ها است.

وی، مکتب و هویت شیعه را متکی به وجود ائمه اطهار (ع) خواند و ابراز داشت: دشمن شیعه را به پرنده تیزبالی تشبیه کرده است که با دو بال سرخ و سبز که ریشه در عاشورا و مهدویت دارد در اوج آسمان معنویت در حال پرواز است.

عرب‌پور با تأکید بر اینکه نظام سلطه و لیبرالیزم غرب هم‎اکنون نفس‎های آخر خود را می‎کشد، تصریح کرد: با روندی که در کشورهای غربی شاهد آن هستیم، اطمینان داریم که این نظام تا سال 2016 نابود می‎شود.

وی، 9 دی‌ماه را احیای تفکر بسیجی و انقلابی مردم خواند و افزود: ملت ایران برای دفاع از آرمان‎های امام و انقلاب به صورت خودجوش به میدان آمده و قاطعانه از دین خود دفاع کردند و این امر نشان ولایت‌مداری جامعه اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: وجود اینگونه ملتی آرزوی تمام دولت‏ها است، اما این ملت غیور فقط در ایران وجود دارد که نتیجه پیروی از مکتب الهی است.

وی گفت: آمریکا گرسنه و تشنه قدرت است، اما انقلاب اسلامی هیمنه قدرت آن را شکسته است به همین دلیل تلاش می‎کند تا با انواع تحریم‎ها و توطئه‎ها در مقابل آن بایستد.

عرب‌پور با بیان اینکه انرژی هسته‎ای بهانه دشمنان است، آنان با اصل دین اسلام مشکل دارند، عنوان کرد: پیروزی از آن ملت ایران است، زیرا دنیا را متوجه خود کرده و با ایجاد موج بیداری اسلامی در سراسر عالم قدرت خود را به رخ تمام جهانیان کشیدند.

وی، معجره انقلاب را معجره امر به معروف و نهی از منکر دانست و اذعان داشت: سوسیالیست و کمونیست نیز از هم پاشید به همین مراتب نیز امواج بیداری اسلامی اکنون به کاخ سفید رسیده و تا پیروزی نهایی تنها یک «یا حسین (ع)» باقی است.

این مسئول با تأکید بر اینکه ملت ایران به خوبی صدای شکسته شدن ماشین جنگی آمریکا و خرد شدن استخوان‎های استکبار را می‎شنوند، اظهار داشت: آرامش ما در مکتب ما و آسایش ما در زیست انقلابی و روحیه جهادی ما است.

عرب‌پور تصریح کرد: دشمن هم‎اکنون در حال تلاش است تا از جنبه‎های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند به ویژه در بخش فرهنگی از طریق ماهواره و اینترنت جو مسمومی از منکرات ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر باید زبان گویا، قانع و منطقی داشته باشند، افزود: باید تلاش کنیم تا از تندخویی و بداخلاقی در اجرای این فرائض الهی اجتناب کرد تا موفقیت بیشتری حاصل شود.

انتهای پیام/80001/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول