اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه همدان:

سپاه تنها مرد باقیمانده در میدان امر به معروف و نهی از منکر است

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) همدان سپاه را تنها مرد باقیمانده در میدان امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: امروزه بیش از هر زمانی نیازمند توجه به امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

سپاه تنها مرد باقیمانده در میدان امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود قاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه سپاه در هشت سال دفاع مقدس محوری‌ترین نقش را داشت، اظهار کرد: سپاه از بدو تأسیس در حساس‌ترین و بحرانی‌ترین لحظه‌های کشور حضور داشته و آن را مدیریت کرده است.

وی افزود: این نهاد انقلابی همواره حراست از استقلال، تمامیت ارضی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) همدان بیان داشت: سپاه پاسداران در ابتدای استقرار نظام جمهوری اسلامی، در سایه روحیه انقلابی نقش مهمی را در مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب ایفا کرد.

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی، عمران و آبادانی کشور به ویژه در مناطق محروم تصریح کرد: سپاه در اوج فشارهای سیاسی و توطئه‌های دشمنان همواره نقش بی‌بدیلی داشته است.

قاسمی گفت: سپاه در عرصه سازندگی بعد از جنگ با اجرای 3 هزار پروژه ملی نقش عمده‌ای در سازندگی کشور داشته است.

وی با بیان اینکه آمریکا سپاه را قوی‌ترین ارتش سایبری در مقابله با جنگ نرم می‌داند، بیان داشت: سپاه با راه‌اندازی و ساماندهی حلقه‌های تربیتی صالحین در عرصه جنگ نرم سنگی را در مقابل توطئه‌های نرم دشمن قرار داده است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه علم بصیرت کشور امروز در دست سپاه است، ابراز داشت: امروزه عرصه بصیرت‌افزایی به دوش سپاه است به طوری که سازمان‌های متولی این امر به اندازه سپاه به این عرصه ورود پیدا نکرده‌اند.

وی سپاه را تنها مرد باقیمانده در میدان امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: امروزه بیش از هر زمانی کشور به امر به معروف نیاز دارد و این در حالی است که سپاه بیشترین و فعال‌ترین نهاد در برپایی این فریضه مهم است.

قاسمی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اهداف و سیاست‌های تبیین شده در انجام وظایف محوله با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود عملکرد مناسبی داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور مشارکت فعالانه‌ای داشته که آثار و نتایج آن بر همگان مشخص و روشن است.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول