اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد:

امر به معروف ارزنده‌ترین خدمت به اهل بیت پیامبر است

امام جمعه حاجی‌آباد با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) اسلام را زنده نگه‌داشته است، گفت: به همان اندازه نیز زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر توسط مسلمانان اهمیت دارد.

امر به معروف ارزنده‌ترین خدمت به اهل بیت پیامبر است

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد واقع در شمال مرکز هرمزگان، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری پیش از ظهر امروز در مراسم روز اربعین که در امامزادگان نظام‌الدین و سید محمد (س) با حضور دسته‌جات سینه زنی برگزار شد، پس از مداحی و مرثیه سرایی، ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)، گفت: زنده ‌نگه‌داشتن حرکت قهرمانانه‌ امام حسین (ع) روح مسلمانان را زنده می‌سازد.

وی با بیان اینکه قیام سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از نادرترین رُخدادهایى است که تفکر انسان‌ها را به خود معطوف داشته، ادامه داد: این قیام در تاریخ اسلام، ارزش والایى دارد.

امام جمعه حاجی‌آباد همچنین در ادامه در خصوص اماناتی که خداوند به بندگانش داده به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: بر اساس کُتب علمی، امانت به سه دسته از جمله امانتی که خداوند به بندگان داده، امانت پیامبر اکرم (ص) و امانتی که بین مردم تقسیم می‌شود، دسته‌بندی شده است.

مختاری در پایان سخنان خود، ادامه راه ائمه و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را از مهم‌ترین وظایف مسلمانان عصر حاضر برشمرد و یادآور شد: مسلمانان می‌توانند با امر به معروف و نهی از منکر ارزنده‌ترین خدمات را در قبال اهل بیت پیامبر انجام دهند.

انتهای پیام/88001/ح10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول