اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رزن:

توجه به امر به معروف سرنوشت جامعه را رقم می‌زند

امام جمعه رزن گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تک‌تک افراد جامعه است چرا که سرنوشت همه در گرو توجه به این اصل اساسی است.

توجه به امر به معروف سرنوشت جامعه را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، حجت‌الاسلام حسن طاهری ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان رزن اظهار داشت: یکی از نقشه‌های شوم دشمنان، آلوده کردن جوانان به مواد مخدر، اشاعه بدحجابی، بی‌عفتی، مشروبات الکلی و استفاده از ماهواره‌ها است.

وی گفت: این امر یک اتفاق ساده و مسئله تصادفی نیست بلکه یک کار ساماندهی شده است که قصد آسیب رساندن به انقلاب را دارد.

امام جمعه رزن با بیان اینکه ما نباید امروز از جوانان خود غافل باشیم تصریح کرد: وظیفه تک تک افراد امر به معروف و نهی از منکر است چرا که سرنوشت همه در گرو توجه به این اصل اساسی است.

فرماندار شهرستان رزن نیز گفت: عدم پایبندی خانواده‌ها به آموزه‌های دینی، آشفتگی کانون خانواده، فقر و مشکلات معیشتی و عدم اشتغال، طرد اجتماعی، دوستان ناباب، فقر فرهنگی و تربیت نادرست عامل بروز مشکلات است.

کرم اصفهانی بیان داشت: استفاده نادرست از رسانه‌ها و فضای مجازی از جمله فیس‌بوک از عوامل بروز رفتارهای ناهنجار و آسیب‌زا در میان جوانان است.

رئیس دانشگاه پیام نور رزن نیز از صدور مجوز ایجاد دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور رزن خبر داد و گفت: این دانشگاه نخستین دانشگاه پیام نور در استان همدان است که دفتر نهاد رهبری دارد.

حجت علیخانی در پایان سخنانش درباره نوع پوشش دانشجویان ابراز داشت: نوع پوشش دانشجویان غیر بومی در شهرستان باعث ناراحتی و ناهنجاری شده که باید با امر به معروف این مشکل را حل کرد.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول