اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر خبر داد

برگزاری دوره آموزشی امر به معروف ویژه اصناف

امام جمعه کاشمر از برگزاری دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه اصناف در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی امر به معروف ویژه اصناف

حجت‌الاسلام سید‌قاسم یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: در این دوره آموزشی 6 ساعته 80 نفر از کسبه و بازاریان از صنوف مختلف که از اعضای شورای فریضتین و بسیجیان بودند با مباحثی پیرامون امر به معروف و نهــی از منــکر، شـرایط و مصادیق آن و همچـنین منویات مقام معظم رهبری درباره لزوم اجرای آن در جامعه اسلامی و فراگیر کردن تذکر لسانی در بازار آشنا شدند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه و پیگیری مسئولان در بحث برخورد با متخلفان کم‌فروشی و گران‌فروشی خاطرنشان کرد: امر به معروف یک فریضه الهی است که با مراجعه به قرآن و احادیث می‌توانیم به عنوان یک مسلمان به وظیفه‌ای که بر عهده داریم، عمل کنیم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، توسعه و همگانی کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را گامی مهم و تاثیرگذار در رسیدن به یک جامعه اسلامی و سالم دانست و یادآور شد: اصناف همان‌گونه که در دوران انقلاب و سال‌های مبارزه نقش مهمی در پشتیبانی و پیروزی انقلاب داشتند امروز نیز نقش مهمی در حفظ نظام می‌توانند ایفا کنند که یکی از این اقدامات علمی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

این گزارش حاکی است، در این کارگاه آموزشی شرکت‌کنندگان با اهمیت و مبانی امر به معروف و نهی از منکر در فضای بازار آشنا شدند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول