اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

لزوم توجه مدیران به ظرفیت‌های چرام

فرماندار چرام با تاکید بر در نظر گرفتن و توجه به وضعیت شهرستان چرام و پتانسیل و ظرفیت‌های آن، خواستار ارتباط بیشتر مدیران با استان برای جذب و دریافت اعتبارات شد.

لزوم توجه مدیران به ظرفیت‌های چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز نشست شورای اداری شهرستان چرام در محل جهاد کشاورزی سرفاریاب برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست با گرامی‌داشت سالروز 9 دی، این روز را حماسه‌ای ماندگار و برگ زرینی از افتخارات ملت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه، هوشیار و دشمن‌شناس ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: یوم‌الله 9 دی، حرکت انقلابی و مردمی بود که ملت ایران توانستند اقدامات بی‌خردانه منافقین و ایادی دشمن و استکبار جهانی را در هم بپیچانند و حمایت صریح و قاطعانه خود را از آرمان‌های والای حضرت امام و منویات مقام معظم رهبری اعلام کنند.

وی نهم دی را روز بصیرت و میثاق با ولایت دانست و یادآور شد: در این روز مردم ایران با یک حرکت منطقی و نه از روی احساس در صحنه حاضر شدند و نشان دادند که مدافع اسلام، انقلاب و ولایت‌فقیه هستند.

این مسئول اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در روز نهم دی اثبات کردند که هرجا نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی را در خطر ببینند، به میدان خواهند آمد و مجال را از اندک فتنه‌گران دشمن دین و میهن اسلامی خواهند گرفت.

نیکروز در ادامه بیان داشت: مردم در مراسم بزرگداشت 9 دی با حضور پرشور و حماسی و با مشت‌های آهنین، استکبار و فتنه‌گران را در جای خود میخکوب خواهند کرد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام در ادامه این نشست با اشاره به مشکلات شهر سرفاریاب و با تاکید بر این نکته که مدیران باید اعتبارات را از کشور و استان بگیرند، عنوان داشت: در بحث اعتبارات ماده 180، کار کارشناسی انجام دادیم و مشاهده می‌کنیم که میزان اعتبارات ما نسبت به شهرستان‌های دیگر بیشتر است.

وی اضافه کرد: مدیران شهرستان انتظار نداشته باشند که پول از استان برایشان فرستاده می‌شود بلکه خود باید پیگیر مطالبات باشند چراکه اگر بر روال معمول جلو روند، عقب خواهیم ماند.

این مسئول با تاکید بر در نظر گرفتن و توجه به وضعیت شهرستان چرام و پتانسیل و ظرفیت‌های آن، خواستار ارتباط بیشتر مدیران با استان برای جذب و دریافت اعتبارات شد.

نیکروز به اعتبارات تخصیص داده شده به دستگاه‌های شهرستان چرام اشاره کرد و با بیان اینکه اعتبار اختصاص داده شده به هر دستگاه با برنامه‌ریزی دقیق انجام گرفته است، عنوان داشت: اولویت استفاده از این اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و پروژه‌‌های رو به اتمام نیز در این راستا باید در اولویت بالاتر قرار داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با تلاش مضاعف مسئولان شهرستان در جهت رفاه آسایش مردم و نیز عمران و آبادانی شهرستان گام‌های بلند و موثری برداشته شود.

انتهای پیام/82002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول