اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌ألامر (عج) قزوین:

ملت ایران در 9 دی جواب یاوه‌گویان را دادند

فرمانده سپاه صاحب‌ألامر(عج) استان قزوین گفت: ملت ایران با خلق حماسه عظیم 9 دی در سال 88 جواب یاوه‌گویان و دشمنان این نظام برآمده از خون شهدا را داد.

ملت ایران در 9 دی جواب یاوه‌گویان را دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار آبنوش ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی زمانی که دیدند دشمنان نظام به اعتقادات آنان به خصوص عاشورا هتک حرمت کرده‌اند، به صورت یکپارچه در سراسر کشور این حماسه بی‌نظیر و ماندگار را خلق کردند.

وی افزود: در آن فتنه بسیاری از افراد سکوت کردند و دشمنان این نظام اسلامی را به طمع وا داشتند اما این ملت بصیر و هوشیار جواب دندان‌شکنی به دشمنان قسم خورده نظام دادند.

فرمانده سپاه صاحب‌ألامر (عج) استان قزوین با اشاره به ویژگی‌های فرد با بصیرت عنوان کرد: هر فرد با بصیرتی باید دارای سه مؤلفه اطلاعات، قدرت تحلیل و شاخص باشد که برخورداری از این سه مؤلفه موجب می‌شود آن فرد فریب توطئه‌های دشمنان را نخورد.

آبنوش ضمن تأکید بر بهره‌گیری این سه مؤلفه تصریح کرد: اگر انسان به موقع اقدام نکند، احتمال فریب خوردن وی و گمراه شدن آن زیاد است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه اصل مهم این نظام اسلامی است، گفت: در جامعه اسلامی، انسان با بصیر باید ولایت فقیه را شاخص خود قرار دهد.

فرمانده سپاه صاحب‌ألامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز دشمن متوجه جایگاه ولایت فقیه شده و سعی دارد این عمود خیمه انقلاب را تضعیف کند که با حضور ملت بصیر و هوشیار تمام نقشه‌های آنان با شکست روبرو می‌شود.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول