اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه استان گلستان:

9 دی فصل جدید غیرت دینی را در ایران رقم زد

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به نهم دی ماه گفت: این روز فصل جدیدی از بصیرت و غیرت دینی را در ایران اسلامی رقم زد.

9 دی فصل جدید غیرت دینی را در ایران رقم زد

حجت‎الاسلام مراد پارسایی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان در آستانه 9 دی ماه اظهار داشت: هوشیاری و دشمن‌شناسی فصل‎های دیگری در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران هستند.

وی افزود: حماسه ماندگار نهم دی ماه بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود.

حماسه نهم دی ماه با اراده انسانی انجام‌شدنی نبود

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان گلستان خاطرنشان کرد: روز نهم دی ماه 1388 به واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم ایران در تاریخ ماندگار شد.

پارسایی ادامه داد: رخداد حماسه ماندگار نهم دی ماه در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملاً الهی بود که به هیچ‌وجه با اراده انسانی انجام‌شدنی نبود.

به گفته وی، این مهم همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها در بیانات خود به آن تاکید کردند.

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان گلستان اضافه کرد: مقام معظم رهبری درباره نهم دی ماه 1388 فرمودند در نهم دی دست اراده الهی دیده شد، وگرنه این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد.

طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حماسه نهم دی ماه کار خداست

پارسایی اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حماسه نهم دی ماه کار خداست، این دست قدرت الهی است؛ این چیزها دست من و امثال من نیست.

وی تاکید کرد: دشمنان خارجی انقلاب اسلامی پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری تلاش داشتند از اردوکشی‌های خیابانی به عنوان اهرم فشاری برای حذف نظام اسلامی یا لااقل وادار کردن آن به پذیرش فرایند استحاله و کشیدن خط بطلان بر جمهوریت و اسلامیت نظام استفاده کند.

این حماسه ماندگار به تعابیری، انقلاب سوم نام گرفته است

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان گلستان بر بازخوانی حماسه ماندگار نهم دی ماه تاکید کرد و گفت: این حماسه ماندگار به تعابیری انقلاب سوم نام گرفته است.

پارسایی افزود: حماسه‌ای که در لحظه‌ای ناب به مدد حمایت از اصل و اصالت انقلاب اسلامی آمد و حیاتی دوباره به آن بخشید.

وی پیام قیام مردمی نهم دی ماه 1388 را مردمی بودن جمهوری اسلامی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: مردم در این روز پیام دادند که امکان فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران با اعتماد مردم به نظام و دلبستگی که به آن دارند، امکان‎پذیر نیست.

انتهای پیام/83003/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول