اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه استان زنجان عنوان کرد

حماسه 9 دی خط بطلان بر توطئه‌های دشمنان

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حماسه 9 دی خط بطلان بر توطئه‌های دشمنان بود.

حماسه 9 دی خط بطلان بر توطئه‌های دشمنان

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با گرامیداشت 9 دی به عنوان روز حماسه ملی ملت ایران اظهار داشت: عمق‌بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های 9 دی از رویکردهای استان زنجان در این زمینه است.

وی با بیان اینکه موقعیت ممتاز نظام اسلامی باید در جامعه ضروری تبیین شود، خاطرنشان کرد: حرکاتی که در سال 88 بعد از انتخابات در نظام اسلامی رخ داد، لطماتی را به نظام اسلامی وارد کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه از بین بردن سرمایه‌های اجتماعی و عدم توجه به جایگاه کشور توسط عده‌ای افراد قانون‌گریز موجب شد تا کشور با مشکلاتی مواجه شود، افزود: فتنه‌گران به جای پیگیری خواسته‌های خود از طریق قانون به اردوکشی خیابانی روی آوردند و براندازی نظام هدف آنها بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه فتنه 88 سناریویی از سوی آمریکا و ایادی آن بود، ادامه داد: دشمنان می‌خواستند به زعم خود با کپی‌برداری از انقلاب‌های رنگی نظام اسلامی را به چالش بکشانند.

طهماسبی ادامه داد: نقش اتاق فکرها، سفارتخانه‌های آمریکایی و دفاتر جاسوسی زیر نظر پنتاگون و سیا چنین حرکت‌هایی را در داخل نظام پشتیبانی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه میدان دادن به جریان‌های ضد انقلاب، معاندین، سلطنت‌طلبان، گروهک‌های ضد انقلاب، زنان فساد موجب چنین فتنه‌هایی در نظام شد، تصریح کرد: حرمت‌شکنی روز عاشورا توسط این افراد فرصت‌طلب موجب شد تا مردم برای حفظ آرمان‌های خود پای صحنه آمده و حماسه 9 دی را رقم بزنند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان ایمان، باورهای اعتقادی و ولی‌فقیه را نشانه رفته بودند، ابراز داشت: بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی مردم موجب شد تا دشمن به اهداف خود نرسد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بصیرت‌بخشی مقام معظم رهبری موجب شد تا دشمن نتواند هدف خود را در نظام اسلامی دنبال کند، خاطرنشان کرد: اتمام حجت مقام معظم رهبری در سخنان تاریخی خود در این خصوص موجب شد تا مردم دوست و دشمن خود را شناخته و به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بپردازند.

طهماسبی با بیان اینکه مردم به عینه دیدند که باورها و اعتقادات آنها از سوی دشمنان مورد تهاجم قرار گرفته است، یادآور شد: دشمنی‌های استکبار با نظام اسلامی موجب شده بود تا این گروه‌ها از سوی دشمنان حمایت شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره از مردم می‌خواستند به خیابان‌ها آمده و خواسته‌های خود را مطرح کنند، ادامه داد: این حرکات واهی ادامه داشت و پس از عملی نشدن این خواسته، دشمن به فشارهای اقتصادی بیشتری علیه مردم ایران روی آورد.

این مسئول تصریح کرد: دشمن در همه صحنه‌ها، هشت سال دوران دفاع مقدس، جنگ نرم و 9 دی شکست خورد و در حال حاضر با فشارها و تحریم‌های اقتصادی می‌خواهد صلابت مردم ایران را خدشه‌دار کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در حماسه 9 دی نشان دادند که از انقلاب اسلامی خود دور نمی‌شوند، تصریح کرد: ادامه کش و قوس‌های دشمنان موجب شد تا هدایت‌های مقام معظم رهبری به مردم، به دشمنان اجازه جسارت بیشتر به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی داده نشود.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول