اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد بزرگداشت 9 دی دانشگاه‌های فارس خبر داد

اجرای 100 برنامه ویژه 9 دی در دانشگاه‌های فارس

دبیر ستاد بزرگداشت 9 دی دانشگاه‌های فارس گفت: ‌به‌مناسبت این ایام نزدیک به 100 برنامه در دانشگاه‌های فارس اجرا می‌شود.

اجرای 100 برنامه ویژه 9 دی در دانشگاه‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آرش علاءالدینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 88 دشمن با ابزار فتنه به جنگ ماحصل خون شهدا آمده و بصیرت مردم را نشانه گرفته بود که اگر جمعیت بر اصول حق خود متفرق بودند این حماسه خلق نمی‌شد.

وی با اشاره به عوامل تحقق این حماسه افزود: عنایات معنوی، تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، انسجام دلسوزان انقلاب اسلامی و بصیرت و نقش‌آفرینی مردم کلیدواژه‌های ‌حماسه 9 دی بودند.

فرمانده بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: اتفاقاتی که در سال 88 رخ داد در راستای ضربه‌زدن به نظام بود و مشاهده کردیم که چگونه برگ زرین انتخابات 88 با حضور بیش از 80 درصد مردم توسط برخی در داخل و با حمایت خارج از مرزها خدشه‌دار شد.

علاءالدینی تصریح کرد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که فارس در قله است، مردم بصیر این استان در هشتم دی ماه علم بصیرت را بلند کردند.

وی همچنین گفت: یک وجه این حماسه بصیرت است که شاه‌کلید حماسه 9 دی محسوب شده و برای اینکه مردم از گرد و غبار گمراهی بیرون بیایند ضروری است.

علاءالدینی خاطرنشان کرد: در اسلام الگوهای فراوانی برای بصیرت‌افزایی وجود دارد که باید آن‌ها را رفتارشناسی کرد.

به گفته وی، مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی فتنه نقش بسیار مهمی داشت که تا زمان کنار رفتن غبارها ایشان همگان را به بصیرت فرا می‌خواند.

اجرای 100 برنامه ویژه 9 دی در دانشگاه‌های فارس

علاءالدینی در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی‌ دانشگاهیان فارس اشاره کرد و گفت: به‌مناسبت این ایام نزدیک به 100 برنامه در دانشگاه‌های فارس اجرا می‌شود.

وی برگزاری برنامه ویژه در روز 9 دی‌ در تالار فجر دانشگاه شیراز از ساعت 14 تا 17 با سخنرانی فرمانده سپاه فجر فارس، محمدباقر لنکرانی و احمد نجابت را از جمله این برنامه‌ها دانست.

توزیع نشریات دانشجویی ویژه حماسه 9 دی، برپایی نمایشگاه‌های عکس و کتاب با موضوع 9 دی، نشست‌های بصیرتی در سطح خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی دانشگاه‌های فارس بود که مورد اشاره وی قرار گرفت.

انتهای پیام/‌2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول