اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

حماسه 9 دی نشان از بصیرت ملت ایران است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: حماسه 9 دی ‌ماه نشان از بصیرت ملت ایران و فریاد اعتراض آنها نسبت به یاوه‌گویان عالم است.

حماسه 9 دی نشان از بصیرت ملت ایران است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: حماسه نهم دی‌ماه، حماسه فراموش نشدنی است که توسط ملت ایران به وجود آمد.

وی ادامه داد: این حماسه به صورت خودجوش توسط مردم ایران در برابر فتنه‌گران و دست‌اندرکاران آنها شکل گرفت.

فتنه 88 نقطه‌ای سیاه برای سران این فتنه بوده و باقی می‌ماند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این حماسه نشان از بصیرت ملت ایران و فریاد اعتراض آنها نسبت به یاوه‌گویان عالم است، افزود: حماسه 9 دی‌ماه، حماسه‌ای ماندگار برای این ملت باقی می‌ماند.

عبادی تصریح کرد: این حماسه دشمنان ما را یعنی اسرائیل، آمریکا، انگلیس، منافقین و وهابیت را مایوس کرد.

وی اضافه کرد: علی‌رغم توصیه‌های مقام معظم رهبری به سران فتنه برای کناره‌گیری از توطئه دشمنان این افراد کناره‌گیری نکرده و این موضوع نقطه سیاهی بود که تا پایان برای آنها باقی می‌ماند.

پشتیبانی از رهبری مهمترین درس حماسه 9 دی‌ بود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر مردم مانند همیشه پشتیبان مقام معظم رهبری باشند هیچ‌گونه آسیبی به ملت نمی‌رسد و این مهمترین درسی بوده که در این جریان باید آموخت و به آیندگان نیز آموزش داد.

عبادی به علل و عوامل ایجاد فتنه 88 اشاره کرد و اذعان داشت: فتنه 88 با هماهنگی بین افراد منافق در داخل کشور، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی خارجی و بسیاری از سفارت‌خانه‌های اروپایی شکل گرفت.

وی با بیان این‌که جریان‌های متعددی در شکل‌گیری این فتنه تاثیرگذار بوده‌اند، ادامه داد: برخی از افراد به ظاهر انقلابی نیز در این زمینه تاثیر گذاشته تا همه این عوامل دست به دست یکدیگر دهند و در مقابل ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامات شومی را انجام دهند.

حیله دشمنان در فتنه 88 با مواضع مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم خنثی شد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: با مواضع حساب شده مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم مکر و حیله همگان خنثی شد.

عبادی با بیان این‌که شرکت در سالگرد حماسه 9 دی‌ ماه جزو ضروریات است، تصریح کرد: با شرکت در این مراسم درس‌هایی که باید از حماسه 9 دی‌ ماه یادبگیریم تکرار شده تا فراموش نشود و عبرتی برای آیندگان باشد.

وی یادآور شد: حماسه 9 دی‌ ماه نقطه قدرت ملت ایران بوده که باید هر ساله برگزار شود.

رفتار و کردار نخبگان توسط مردم رصد می‌شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نخبگان باید بدانند که مردم و انقلاب با هیچ کس شوخی ندارد، اضافه کرد: رفتار و کردار این افراد توسط مردم و خدای مردم رصد می‌شود.

عبادی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) همیشه وضعیت فعلی افراد را رصد می‌کردند، گفت: فردی که دارای سوابق انقلابی بوده به سخنانش کفایت نمی‌کنیم بلکه معیار هر کس وضعیت فعلی او است.

وی خاطرنشان کرد: بدون فکر نظرات افراد را نباید پذیرفت بلکه باید تامل کرد.

انتهای پیام/22481/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول