اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان:

9 دی هویت حسینی مردم را به جهانیان نشان دادند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: مردم در روز 9 دی یک‌بار دیگر هویت حسینی خود را به جهانیان نشان دادند.

9 دی هویت حسینی مردم را به جهانیان نشان دادند

حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه 9 دی یکی از روزهای الهی در جریان انقلاب اسلامی ایران است، افزود: در این رو مردم با بصیرت و هوشیاری خود نقشه‌های دشمنان و فتنه‌گران را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایرانی برآمده از فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است که حقیقت خود را در سیره نبوی و ائمه اطهار (ع) یافته، بیان کرد: 9 دی روزی است که ملت ایران یک‌بار دیگر هویت حسینی خود را به جهانیان نشان دادند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه حماسه 9 دی سه روز پس از حوادث تلخی که فتنه‌گران در روز عاشورای حسینی بر سر عزاداران به وجود آوردند به وقوع پیوست، عنوان کرد: مردم در روز 9 دی حق‌شناسی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی خود را نشان دادند.

زین‌العابدینی افزود: 9 دی در تاریخ پرحادثه انقلاب اسلامی روز مهمی است که نشان داد ملت ایران نه تنها از اهداف اسلامی فاصله نگرفته بلکه شایستگی و آمادگی ورود به مرحله سوم آن یعنی دولت اسلامی را نیز دارد.

وی اظهار داشت: 9 دی فتنه برنامه‌ریزی‌شده شیطان بزرگ را ناکام گذاشت و انقلاب اسلامی را به جلو پیشبرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه حماسه 9 دی نماد عزت، اقتدار، استقلال و بصیرت مردم ایران است، ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 9 دی ثابت کردند که تا پای جان برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

زین‌العابدینی بیان کرد: 9 دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و مزدور وابسته به بیگانه نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در حماسه 9 دی مردم ثابت کردند که دشمنان کشور را به خوبی می‌شناسند، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در این روز با بصیرت خود تیر خلاص خود را بر پیکر سران فتنه وارد کردند.

انتهای پیام/89029/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول