اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری در گفت‌وگو با فارس:

دولت در پاسداشت حماسه 9 دی همگام با مردم حرکت کند

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: دولت در پاسداشت حماسه 9 دی همگام با مردم حرکت کند.

دولت در پاسداشت حماسه 9 دی همگام با مردم حرکت کند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز حماسی 9 دی اظهار کرد: این روز انقلاب و کشور را تا سال‌ها در برابر فتنه‌ها بیمه کرد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که پاسداشت روز 9 دی اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌شناسد، تصریح کرد: اگر این دو جریان ادعا می‌کنند که در خط انقلاب و امام و رهبری قرار دارند بر آنها لازم است که این روز را همانند مردم و همراه با آن‌ها پاس بدارند.

بزرگواری خطاب به مسئولان و مدیران کشور در دوره‌های مختلف و از جمله دولت کنونی اظهار کرد: آقایان مدیران فکر نکنند که اگر دشمن در فتنه 88 پیروز می‌شد اکنون شما مدیر و مسئول بودید بلکه این سلطنت‌طلبان و بهایی‌ها و ضد انقلاب بودند که بر صندلی‌ها و کرسی‌ها تکیه زده بودند و امروز هر چه دارید به برکت 9 دی است.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روز 9دی روزی است که مردم یک صدا علیه افراطی‌گری فریاد زدند و امروز اگر دولت ادعای مشی اعتدالی دارد باید در پاسداشت آن سنگ تمام بگذارد چرا که 9 دی سمبل مقابله مردم با افراطی‌گری بود.

انتهای پیام/2571/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول