اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قدس گیلان:

9 دی موجب تجدید پیمان ملت با ولایت شد

سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: 9 دی موجب تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت شد.

9 دی موجب تجدید پیمان ملت با ولایت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه سپاه قدس گیلان آمده است: نهم دی یادآور حضور به یاد ماندنی و غرش سهمگین طوفان امتی است که با حب علی (ع) و بغض استکبار جهانی جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و دشمنان داخلی و خارجی و منافقان را به انفعال و عقب‌نشینی واداشت.

این بیانیه می‌افزاید: نهم دی سال 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران، پیام ولایت‌مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و موجب تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت شد که این خود برگرفته از بصیرت و آگاهی نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است.

سپاه قدس گیلان در ادامه بیانیه خود اضافه کرده است: حماسه 9 دی نشان داد مردم فهیم ایران همچنان زنده و بیدار پشت سر ولی خود در صحنه حضور دارند و دست از آرمان‌های خود بر نمی‌دارند.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: آنچه از مردم با بصیرت و ولایت‌مدار گیلان در تاریخ ماندگار شد حضور آگاهانه در روز هشتم دی یعنی یک روز زودتر از استان‌های سراسر کشور در راهپیمایی و تجمع عظیم شهر رشت بود که خشم و نفرت خود را از دشمنان ولایت ابراز داشته‌اند.

سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت حماسه بی‌نظیر 9 دی همگام با مردم بیدار و بصیر گیلان و رده‌های اقشار بسیج در تجمع بزرگ ساعت 10 صبح روز یکشنبه هشتم دی جاری در میدان شهدای ذهاب رشت حضوری فعال داشته و بار دیگر برائت خود از استکبار جهانی و مزدوران داخلی و فتنه‌گران و بیعت با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/2300/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول