اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام به قشرهای مختلف مردم به ویژه روستاییان و عشایر کشور دانست که نقش مؤثری در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند.

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین جلسه کمیته روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر صبح امروز با هدف سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوهتر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در روستاها و عشایر در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: روستاها نماد و مرکز تکثیر فرهنگ، تاریخ و تمدن بشری هستند.

محمدرضا صفری نقش روستاییان و عشایر را در پیروزی نهضت عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی بی‌بدیل دانست و افزود: این قشر زحمتکش جامعه در عرصه‌های مختلف کشور همواره حماسه آفرینی‌های فراوانی داشته‌اند.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام به قشرهای مختلف مردم به ویژه روستاییان و عشایر کشور ذکر کرد که نقش مؤثری در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار امیدواری کرد: با فراهم کردن بستر مناسب در محیط روستا و در دهه فجر بتوان فرهنگ روستا را به سمت تولید تغییر داده تا بتوانیم در عرصه اقتصاد و سیاست قوی‌تر ظاهر شویم.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این مراسم اظهار کرد: روحیه و انگیزه الهی مردم ایران عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

حجت‌الاسلام محمود گروسی به نقش اساسی مردم و به خصوص روستائیان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: هر چقدر مردم در صحنه حضور بیشتر و پررنگ‌تری داشته باشند این انقلاب به عنوان الگو و سرمشقی برای سایر کشورهای اسلامی تأثیرگذارتر است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی همه وظیفه داریم با همدلی و وفاق در بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر و برگزاری هرچه پر باشکوه‌تر برنامه‌ها اقدام کنیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر لزوم توجه به تدوین برنامه‌های متنوع برای جوانان و نسل جدید و حضور فعال آنها و همچنین مشارکت پذیری روستاییان در برگزاری جشن‌های انقلاب تأکید کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با مشارکت مردم و به ویژه مناطق روستایی جشن های دهه مبارک فجر باشکوه خاصی برگزار شود.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول