اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز خبر داد

برگزاری مسابقه نقاشی در دهه فجر در استان البرز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: در دهه فجر امسال مسابقه بزرگ نقاشی در کانون پرورش فکری استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه نقاشی در دهه فجر در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صفی‌الله رمضانخانی ظهر امروز در نخستین نشست ستاد دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های دهه فجر آشنا کردن نسل امروز با دوران انقلاب است.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان امروز باید بیش از هر زمان دیگری با دستاوردهای انقلاب آشنا باشند و خود را موظف به حفظ این آرمان‌ها کنند.

این مسئول تصریح کرد: ملت ایران پس از پشت سر گذاشتن ستم‌ها و زورگویی‌های رژیم شاهنشاهی با ولایتمداری و گوش به فرمان رهبری بودن در برابر رژیم فاسد شاهنشاهی ایستادگی کردند و با مقاومت و جانفشانی موفق شدند این رژیم و عوامل آن را برای همیشه از کشور بیرون کنند.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین رمز موفقیت ملت ایران در دوران انقلاب ولایتمداری و گوش به فرمان امام خمینی (ره) بودن است،‌ افزود: حفظ دستاوردهای انقلاب و بیان وقایع آن دوران یکی از مهم‌ترین وظایف امروز ما محسوب می‌شود.

رمضانخانی با بیان اینکه برنامه‌های این کانون در دهه مبارک فجر با محوریت ولایت فقیه و رهبری خواهد بود، گفت: در این راستا و به منظور تحقق اهداف مورد نظر برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان البرز پیش‌بینی شده است.

وی تأکید کرد: نسل امروز باید با تاریخ پرافتخار ایران اسلامی بیشتر آشنا شود و در انتقال این ارزش‌ها به نسل آینده نیز تلاش خود را دوچندان کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های این دهه اضافه کرد: پرده‌خوانی و معرفی وقایع انقلاب، معرفی شخصیت امام خمینی (ره) و شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است.

رمضانخانی ادامه داد: در این راستا با برگزاری ایستگاه بازی و مسابقه سعی در پرجاذبه شدن برنامه‌های این هفته به منظور جذب بیشتر نوجوانان داریم.

وی برگزاری مسابقه ادبی،‌ دل‌نوشته‌هایی برای انقلاب در سه بخش شعر، داستان و نوشتن و اجرای موسیقی در مهدهای کودک را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام عنوان کرد.

به گفته‌ی این مسئول، جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی نیز امسال در تالار شهیدان نژاد‌فلاح کرج با همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول