اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار پاکدشت:

‌مسئولان تکلیف‌مدارانه برنامه‌های دهه فجر را اجرا کنند

معاون سیاسی فرماندار پاکدشت با بیان اینکه ‌مسئولان تکلیف‌مدارانه برنامه‌های دهه فجر را اجرا کنند، گفت:‌ دهه‌ فجر آغاز مبارزه مردم ایران در برابر استکبار جهانی است.

‌مسئولان تکلیف‌مدارانه برنامه‌های دهه فجر را اجرا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان پاکدشت با حضور تاجیک معاون سیاسی فرماندار پاکدشت و مسئولان کمیته‌های بیست‌و‌دوگانه دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی فرماندار در سخنانی عنوان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی ‌یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های جوانان در طول تاریخ سرنوشت ساز انقلاب ایران است که برای به دست آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جان خود را نثار کردند و باید یاد و خاطره حماسه‌های دوران انقلاب و حماسه‌سازی‌های مردم انقلابی ایران در اذهان زنده نگه داشته شود.

تاجیک دهه فجر را فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌های انقلاب به نسل جوان ذکر کرد و افزود: همه در این زمینه رسالت سنگینی بر دوش داریم و باید ارزش‌های انقلاب را که خون‌های زیادی در راه آن ریخته شده به نسل جوان انقلاب بازگو کنیم.

معاون سیاسی فرماندار پاکدشت با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نگاه تکلیفی به برنامه‌های دهه فجر داشته باشند خاطرنشان کرد: حاکم بودن نگاه تکلیفی در تمام مسائل از شاخصه اصلی الهی بودن و خالصانه بودن عملکرد دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود و باید با بهر‌ه‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توان شهرستان برنامه‌های دهه مبارک فجر را به‌طور مطلوب برگزار کنیم.

لازم به ذکر است، در پایان مسئولان کمیته‌ها آخرین اقدامات صورت گرفته درحوزه کاری خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/2462/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول