اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان خبر داد

اجرای ویژه‌برنامه‌های انجمن‌های ادبی همدان در دهه فجر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان از اجرای ویژه‌برنامه‌هایی در انجمن‌های ادبی همدان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

اجرای ویژه‌برنامه‌های انجمن‌های ادبی همدان در دهه فجر

علی مرادی‌نور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه همه تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه دهه فجر اندیشیده شده، افزود: نمایشگاه هنرهای تجسمی در دهه فجر در دو مجتمع‌ شهید آوینی و مجتمع بوعلی سینا برپا می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در مجتمع آوینی و بوعلی سینا خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر نمایشگاه و فروشگاه کتاب به مدت 10 روز در مجتمع شهید آوینی برپا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان از برگزاری مراسم عصری با شعر در 10 انجمن ادبی همدان خبر داد و افزود: به مناسبت دهه فجر کنسرت موسیقی در این ایام برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه ولادت امام حسن عسگری (ع) و وفات حضرت معصومه (س) در انجمن‌های ادبی پیش‌بینی شده است.

مرادی‌نور از تشکیل چهار جلسه هم‌اندیشی در سطح همدان خبر داد و گفت: این جلسات با موضوعات سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، تبلور هنر اسلامی در جامعه و ادبیات انقلاب با حضور هنرمندان شهرستان برگزار می‌شود که به دنبال حضور میهمانانی از سایر نقاط کشور در این مراسم هستیم.

به گفته وی، انجمن کاریکاتور شهرستان همدان در دهه فجر شروع به کار کرده و نخستین جلسه خود را برگزار می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان با اشاره به سرکشی از خانواده شهدای هنرمند در ایام دهه فجر اذعان کرد: غبارروبی مزار شهدای همدان و بازدید هنرمندان از باغ‌موزه دفاع مقدس و موزه عبرت تهران از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

اجرای جنگ شادی از 12 بهمن ماه در همدان

به گفته وی، اعزام هنرمندان به حرم امام خمینی (ره) و حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های این ایام به شمار می‌رود.

مرادی‌نور تصریح کرد: جنگ شادی و نمایش صحنه‌ای نیز به مدت هشت روز در مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود که این جنگ شادی کار خود را از 12 بهمن آغاز می‌کند.

وی از ویژه‌برنامه میثاق هنرمندان با نماینده ولی فقیه در همدان خبر داد و افزود: در ایام دهه فجر، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به همراه هنرمندان، با آیت‌الله محمدی نماینده ولی فقیه در همدان دیدار خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان در پایان سخنانش گفت: اعزام تولیدکنندگان فیلم کوتاه و فیلمنامه‌نویسان به برج میلاد، محل جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول