اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان:

تبیین دستاوردهای نظام باید مهم‌ترین هدف برنامه‌های دهه فجر باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان بر لزوم اعزام مبلغ به اقصی نقاط استان زنجان برای تبیین دستاوردهای نظام تاکید کرد و گفت: یادآوری دستاوردهای نظام به دلیل عوض شدن نسل از ضروریات است.

تبیین دستاوردهای نظام باید مهم‌ترین هدف برنامه‌های دهه فجر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مجتبی حسینی ظهر امروز در تشریح برنامه‌های کمیته‌های روستایی جهاد کشاورزی استان زنجان در دهه فجر اظهار داشت: برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر باید هر چه زودتر تدوین و به ستاد اعلام شود.

وی بر ضرورت تشکیل کمیته‌های روستایی دهه فجر شهرستان‌ها تاکید و اضافه کرد: اقدامات لازم برای اعزام مبلغان توانمند هم انجام می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: لیست پروژه‌هایی که قابلیت افتتاح در دهه فجر را دارند تهیه و ارسال شود تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم افتتاح با حضور مسئولان انجام شود.

این مسئول با اشاره به ضرورت هماهنگی برای تامین اعتبار برگزاری مسابقات مختلف در دهه فجر ادامه داد: مقرر شده سازمان تبلیغات اسلامی اعتبارات خاصی را برای برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی تخصیص دهد.

حسینی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی 37 طرح و پروژه روستایی برای افتتاح در ایام دهه فجر دارد.

وی به پیشنهاد ارائه شده توسط بنیاد شهید استان برای تعویض پرچم مزار شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: ارگان‌های مسئول انجام این کار در شهرستان‌ها باید مشخص شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط فنی و حرفه‌ای، تزریقات رایگان در دامپزشکی و بهداشت و درمان هم به مناسبت دهه فجر در دستور کار قرار دارد.

این مسئول بر لزوم اعزام مبلغ به اقصی نقاط استان زنجان برای تبیین دستاوردهای نظام تاکید کرد و گفت: یادآوری دستاوردهای نظام به دلیل عوض شدن نسل از ضروریات است.

حسینی به برگزاری 26 دوره مسابقات قرآنی در خدابنده اشاره و خاطرنشان کرد:‌ این مسابقات با حمایت ارگان‌های ذیربط برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همکاری خوب آموزش و پرورش در مورد برنامه‌های دهه فجر اذعان داشت: رکن برنامه‌های این ایام دانش‌آموزان هستند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول