اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

فعالیت 25 کمیته فنی و تخصصی در ستاد دهه‌فجر

استاندار مازندران با بیان اینکه 25 کمیته فنی و تخصصی در ستاد دهه فجر فعالیت دارند، گفت: در این زمینه بسیج و بنیاد شهید بیشترین فعالیت را دارند و عملکردشان خوب است.

فعالیت 25 کمیته فنی و تخصصی در ستاد دهه‌فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار پیش ‌از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان در استانداری با بیان اینکه  ابعاد فرهنگی باید مهم‌ترین بعد فعالیت‌های استان باشد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته تلاش‌های مختلفی در ابعاد فرهنگی و اجتماعی شده است.

وی با بیان اینکه باید به این نهضت انقلابی توجه ویژه‌ای شود،گفت: مازندران در دفاع مقدس پیشکسوت بوده و باید با حفظ این دستاوردها این میراث گران‌بها را به نسل آینده منتقل کنیم. 

فلاح بیان داشت: علی‌رغم مشکلات فراوانی که کشور در سطح بین‌المللی و داخلی دارد کشور همچنان استقلال خود را حفظ کرده و تنها کشوری در دنیا است که استقلال واقعی دارد و می‌تواند برای رویکرد خود در مقابل دنیا تصمیم بگیرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است تصریح کرد: باید با تلاش برای رفع مشکلات مردم سرباز واقعی برای کشور و انقلاب باشیم و در سال‌های مختلف نیز این فعالیت‌ها انجام شده است.

این مسئول بیان داشت: نمره خوبی را برای تبلیغات و دستاوردهای دهه فجر به کمیته‌های مربوطه نمی‌دهم.

وی با بیان اینکه مازندران، استانی ولایت‌مدار، علویان و سرآمد همه استان‌ها است، خاطرنشان کرد: دهه فجر یکی از نمادهای فرهنگی که نمود حضور مردم و رزمندگان و کسانی که جانشان را در انقلاب از دست داده‌اند، است.

فلاح گفت: باید با نشان دادن عملکردها نشاط را به طور مستقیم به زندگی مردم منتقل کنیم و اینکه موزیک در این مراسم‌ها بیاوریم نشان‌دهنده نشاط واقعی نیست.

این مسئول با بیان اینکه 25 کمیته فنی و تخصصی در ستاد دهه فجر فعالیت دارند، افزود: در این زمینه بسیج و بنیاد شهید بیشترین فعالیت را دارند و عملکردشان خوب است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب باید جدی گرفته شود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در بالاترین سطح مسئولیت‌ها در استان هستند و مدیران این امر مهم را جدی بگیرند.

وی اذعان داشت: دولت باید سیاست و پشتیبانی‌های لازم در این امر فرهنگی داشته باشد تا دستاوردهای انقلاب به گوش جهانیان برسد.

فلاح با بیان اینکه انقلاب از بطن مردم شکل گرفته و نقش مردم باید دقیقا در این دهه فجر تعریف شود، افزود: مردم باید در تمام مراسم‌های ما مشارکت داشته باشند و نباید این برنامه‌ها، صرف دولتی باشد.

این مسئول بیان داشت: باید به طور خاص به 83 شهید انقلاب در مازندران پرداخته شود و مازندران در تمام یادواره شهدا در کشور پیشکسوت بوده است.

وی نقش بانوان را در قبل و بعد انقلاب بسیار مهم دانست و گفت: بیش از 50 درصد جمعیت استان را زنان تشکیل می‌دهند و باید برای این دهه برنامه‌های خاص خودشان را داشته باشند.

فلاح خاطرنشان کرد: در ارتباط با خانواده شهدا هر کاری انجام دهیم کم است و باید هفته‌ای یک‌بار به دیدار خانواده شهدا برویم البته این وظیفه شخصی باید اعتقادی باشد و اداری نباشد و مدیران با نگاهی که به گذشته خود بکنند به برکت وجود شهدا پی می‌برند.

انتهای پیام/86016/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول