اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا مطرح کرد

جلوگیری از ارائه برنامه‌های تکراری در دهه فجر

فرماندار نکا گفت: ستاد دهه فجر باید برنامه‌های محتوایی ارائه کند و از اجرای برنامه‌های روتین و تکراری جلوگیری کند.

جلوگیری از ارائه برنامه‌های تکراری در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: برای ماندگاری 22 بهمن به عنوان واقعه مهم تاریخی و ماندگار برای ایران اسلامی همه ما باید با تمام توان وارد شویم و برنامه‌های با کیفیت ارائه دهیم.

وی یادآور شد: مشارکت همه جانبه مردم این شهرستان در برنامه‌های دهه فجر از مسائلی است که باید مورد توجه کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر قرار گیرد.

رجبی با اشاره به اینکه صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند، افزود: این انقلاب با پشتوانه مردم به پیروزی رسید و شایسته است همه ساله برای رونق بخشی به ایام شکل‌گیری و پیروزی انقلاب از پشتکار و هم‌گرایی مردمی به ویژه قشر جوان استفاده شود.

وی با اعلام اینکه برگزاری برنامه‌های دهه فجر از وظایف اداری ما نیست بلکه در وجود ما قرار دارد، گفت: برگزاری برنامه‌های دهه فجر وظیفه شرعی، ملی و دینی ما است و باید با در نظر گرفتن خدا، کار را برای رضای خداوند انجام دهیم و از کم‌کاری‌ها در برنامه‌ها جلوگیری کنیم.

فرماندار نکا همچنین با بیان اینکه آیین‌های دهه فجر امسال با رویکرد کیفیت بخشی در اجرای برنامه‌ها مورد توجه باشد، اضافه کرد: بیان خدمات و دستاوردهای نظام در طول 35 سال از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رجبی با تاکید بر حفظ نظم و انضباط در برنامه‌های دهه فجر خاطر نشان کرد: حضور به موقع در کمیته‌های مختلف و ارائه برنامه‌های با کیفیت و کمیت بالا از مسائلی است که باید مورد توجه جدی مدیران باشد.

وی گفت: ایجاد کارگروه‌های تخصصی و کارشناسی از طریق جذب نخبگان و کارشناسان از جمله عواملی هستند که در کیفی‌سازی برنامه‌ها نقش دارند و باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

رجبی ادامه داد: در برنامه‌های امسال از ارائه برنامه‌های روتین و تکراری جلوگیری شده و مدیران و مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر برنامه‌های محتوایی ارائه دهند تا در جامعه بصیرت و روشنگری ایجاد کنند.

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول