اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسیر:

9 دی مردم به نظام ولایتمدار خود‌ آری گفتند‌

امام جمعه بردسیر گفت: 9 دی یک رفراندوم و همه پرسی بود و مردم بار دیگر به نظام ولایتمدار خود آری گفتند.

9 دی مردم به نظام ولایتمدار خود‌ آری گفتند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بردسیر با تسلیت وفات رسول مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) از برگزاری مراسم‌های ویژه آخر ماه صفر در شهرستان خبر داد و از مردم خواست تا با حضور خود این مراسم‌ها را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنند.

وی با اشاره به هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام (ره) گفت: این روز را که در واقع سالروز مبارزه با پدیده شوم و ننگ بی‌سوادی است‌ به همه‌ آموزشیاران و تلاشگران نهضت سوادآموزی که تحولی اساسی در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی‌ بر عهده دارند تبریک می‌گوییم.

تارم افزود: همه باید همکاری کنیم تا‌ پدیده ‌زشت بی‌سوادی که در شأن نظام مقدس اسلامی نیست ریشه‌کن شود و ‌به زودی پایان بی‌سوادی را در شهرستان جشن بگیریم.

امام جمعه‌ بردسیر 9 دی را یک روز اعجاز الهی دانست و عنوان کرد: این اعجاز به فضل الهی و به دست مردم و با اشاره و هدایت ولی امر مسلمانان، فتنه ‌فتنه‌گران را خفه کرد.

وی افزود: فتنه‌ای که به بهانه ‌واهی و بی‌اساس تقلب در انتخابات ایجاد و راه‌اندازی شد و غرب هم با پشتیبانی رسانه‌ای‌، مادی و فکری و همه جانبه آنچه لشکر در داخل و خارج داشت منسجم کرده بود و به عنوان یک جنگ تمام عیار احزاب ‌علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی قصد براندازی این نظام را داشت.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که دروغگویی آمریکا را در ادعای اخیرش مبنی بر اینکه ما قصد براندازی نظام اسلامی ایران را نداریم‌، آشکار می‌کند همین حمایت همه جانبه از فتنه‌ سال 88 است.

تارم گفت: جای تعجب بود از کسانی که تمام اعتبار و ارزشی که در گذشته داشتند به برکت انقلاب و امام و خون شهدا بود و خود را خدمتگزار شهدا و انقلاب معرفی می‌کردند، اما کارشان به جایی رسید که آشکارا به انقلاب و امام و شهدا و بالاتر از همه به امام حسین (ع) بی‌احترامی کردند.

وی افزود: غافل از اینکه هر کس با امام حسین (ع) و خون شهدا و امام شهدا و مقدسات این نظام بازی کرد، رسوا شد، این بی‌احترامی به امام حسین (ع) عمق فتنه را آشکار کرد و مردم از نیت آنها که براندازی نظام بود آگاه شدند و با اقتدا به رهبر خود حماسه 9 دی را خلق کردند.

امام جمعه بردسیر این انقلاب را ادامه ‌راه اهل‌بیت (ع) دانست و گفت: به همین دلیل است که وهابیت از این انقلاب هراس دارد و می‌داند این انقلاب توأم با نام امام حسین (ع) است.

وی خاطر نشان کرد: 9 دی یک رفراندوم و همه پرسی بود و مردم بار دیگر به نظام ولایتمدار خود آری گفتند و بار دیگر بر شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی تاکید کردند و به آن رأی دادند.

تارم از برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی در روز دوشنبه در مسجد جامع بردسیر همراه با اقامه نماز ظهر و عصر خبر داد و از مردم خواست در این مراسم حضور باشکوه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بعد از چند سال در همین ایام پارلمان غرب دست به یک حرکت مذبوحانه زده است و در سفارت یونان دیداری با محکومان فتنه 88 داشته و به آنها جایزه داده و به مسئولان نظام بی‌احترامی کرده است، از مسئولان و به ویژه وزارت امور خارجه خواست تا با پرهیز از مجمل‌گویی برای مردم شفاف‌سازی کنند و با پاسخ قانع کننده راجع به این موضوع به مردم توضیح بدهند.

وی گفت: آیا این حرکت نقض آشکار این نظام در آستانه 9 دی نیست، مسئولان وظیفه دارند شفاف‌سازی کرده و حقیقت را بیان کنند و ما امیدواریم که در آینده دیگر شاهد این اعمال زشت که برخلاف این نظام و شأن مردم است نباشیم.

انتهای پیام/80027/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول