اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

9 دی نشانگر پیوند ناگسستنی ملت ولایت است

امام جمعه شهرستان چالوس گفت: 9 دی برای ملت عاشورایی ایران اسلامی پیوند ناگسستنی ملت با ولایت و رهبری است.

9 دی نشانگر پیوند ناگسستنی ملت ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس،حجت الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چالوس افزود: روز 9 دی روز شکست سیاست‌های فتنه‌گرایانه آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی عکس‌العمل مردم با بصیرت، هشیار و آگاه ایران در مقابله با فتنه‌گران داخلی و خارجی برای ضربه‌زدن به انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

راشدی ادامه داد: تدبیر رهبری، هوشیاری و بیداری مردم، نقشه دشمنان را خنثی کرد چرا که مردم با حضور حماسی خود در روز 9 دی درس‌هایی را که از حماسه عاشورای حسینی در ولایت‌پذیری و ولایتمداری گرفتند به صحنه آوردند.

امام جمعه چالوس با بیان اینکه این روزها شاهد توهین‌ها، جسارت‌ها و آشکار کردن روحیه پلید استکباری آمریکا و اروپا علیه ملت بزرگ ایران هستیم، گفت: در بحث مذاکرات هسته‌ای ایران اسلامی حسن نیت خود را نشان داد، اما طرف غربی به ویژه آمریکا با اظهارنظرهای مستکبرانه و وضع تحریم‌های جدید، اتهامات واهی نقض حقوق بشر، وضعیت دموکراسی و آزادی در ایران،حرف‌های سخیف و خلاف عرف دیپلماتیک و اخلاق را تکرار کردند.

وی تأکید کرد: هیئت پارلمانی اروپا که مهمان جمهوری اسلامی ایران بودند دزدانه با برخی عناصر فتنه دیدار کردند و ما از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار داریم برخورد قاطع، پاسخ مستحکم و موضع مقتدرانه در برابر فرافکنی‌ها اعمال کنند.

راشدی از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی به میزبانی شهرستان چالوس خبر داد و گفت: در روز 9 دی‌ماه سال‌جاری یادواره 300 شهید فرهنگی استان و 505 شهید شهرستان چالوس در شهرستان برگزار می‌شود و از مردم شریف انتظار داریم حضور گسترده در این مراسم داشته باشند.

وی بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا در حقیقت تجدید عهد و پیمان با شهدا، تقویت روحیه دینداری، انقلابی، بالا بردن سطح معرفت و آگاهی،کم کردن وابستگی‌های مادی و دنیایی،حفظ اعتماد به نفس و خود باوری و خداباوری و تشکر از ایثارگران است.

 انتهای پیام/86004/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول