اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لامرد:

حرمت‌شکنی عاشورا سبب حضور مردم در راهپیمایی 9 دی شد

امام جمعه لامرد گفت: حرمت‌شکنی عاشورا باعث حضور مردم در راهپیمایی عظیم 9 دی شد و هیچ‌‌گونه تبلیغی برای شرکت در آن صورت نگرفته بود.

حرمت‌شکنی عاشورا سبب حضور مردم در راهپیمایی 9 دی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد گفت: دشمنان فکر می‌کنند با ایجاد شبهات و راه‌اندازی چند سایت اینترنتی می‌توانند مردم را از دین خود به انحراف بکشانند.

وی افزود: در تاریخ سابقه ندارد 20 میلیون نفر به صورت خودجوش در راهپیمایی که در 9 دی‌ماه اتفاق افتاد، حضور پیدا کرده باشند.

خطیب جمعه لامرد با بیان اینکه بعد از جنگ جهانی دوم استکبار جنایت‌های بسیاری را انجام داد، گفت: تمام برنامه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی حساب شده است.

هاشمی‌شهیدی ادامه داد: در سال 88 در واقع یک فتنه بزرگ و خطرناک رخ داد و حرکت‌هایی صورت گرفت که باعث خشم مردم شد.

امام جمعه لامرد اظهار داشت: در فتنه 88 مسئله انتخابات و تقلب در آن نبود بلکه اصل برنامه‌ریزی دشمنان و خارج کردن دین مبین اسلام از کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: تمام گروهک‌های ضد انقلاب در فتنه 88 حضور فعال داشتند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان لامرد اظهار داشت: حرمت‌شکنی عاشورا باعث حضور مردم در 9 دی شد و هیچ‌ ارگانی برای شرکت در راهپیمایی 9 دی تبلیغ نکرده بود.

هاشمی‌شهیدی عنوان کرد: مردم ما عاشورایی هستند و در فتنه 88 نیز اجازه پیاده شدن نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را ندادند و با حضور و بصیریت خود و استعانت از ائمه اطهار و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری توانسنتد آتش این فتنه را به خوبی خاموش کنند.

امام جمعه لامرد در پایان تصریح کرد: باید تلاش شود تا در کشور بی‌سوادی به پایان برسد.

انتهای پیام/2448/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول